نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس؛

ظهور از اعتقادات مشترک شیعه و سنی است

عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: انتظار انسان آخر الزمانی و حضور برای تشکیل یک نظام جهانی برپایه عدالت و دفاع از حقوق مظلومان یک مساله انسانی است که اختصاص به یک دین و مذهب ندارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۹۶۲
انتظار انسان آخر الزمانی اختصاص به یک دین و مذهب ندارد

حجت الاسلام احمد مازنی نماینده تهران در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه انتظار موعود تنها مربوط به دین اسلام نیست بلکه تمام ادیان الهی به آمدن منجی اعتقاد دارند، افزود:چندی پیش نیز تشکیلات رابط العالم الاسلامی که در عربستان مستقر است رسما متنی را بر پایه روایات مستند منتشر کرد که درمورد حقانیت موضوع مهدویت در دین اسلام بود، لذا وقتی دفاع از فرهنگ انتظار می شود ربطی به تشیع ندارد بلکه یک فرهنگ اسلامی است.

عضو فراکسیون امید مجلس گفت:ما به عنوان پیرو مذهب جعفری و شیعه اثنی عشری اعتقاد داریم که موعود منتظر، متولد شده و در بین ما زندگی می کند که این یکی از معجزات الهی است که خداوند در مورد آخرین حجت خود داشته است.

وی در مورد زیر سوال بردن فرهنگ انتظار ازسوی برخی سران کشورها افزود: اهداف سیاسی که در مورد زیر سوال بردن فرهنگ انتظار دیده می شود ربطی به شیعه وسنی بودن مسلمانان ندارد و تنها هدف استکبار جهانی این است که با اصل عدالت، حریت و آزادگی انسانها مخالفت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها