عضو کمیسیون تلفیق برسی بودجه؛

افزایش حداکثری حقوق کارگران در سال 97

عضو کمیسیون تلفیق برسی بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اراده نظام جمهوری اسلامی ایران بر تامین و ایجاد شرایط لازم برای رفع مشکلات کارگران متناسب با شرایط جامعه است.
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸۲
افزایش حداکثری حقوق کارگران در سال 97

به گزارش جام جم آنلاین حسن سلیمانی نماینده کنگاور با اشاره به اینکه مجلس در قانون بودجه هرچه در توان داشته برای رفاه حال کارگران انجام داده و اعداد و ارقام در نظر گرفته شده کاملا مشخص گفت:اینکه مرتب بگوییم کاری برای کارگران عزیز انجام ندادیم حرف درستی نیست و قوه مقننه تمام تلاش خود را در مورد تصویب قوانین رفاهی برای قشر زحمت کش کارگر داشته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:مجلس هر سال نسبت به سال قبل قوانین بودجه را بررسی و میزان اعتبارات را مشخص می کند و در بودجه سال 97 نیز افزایش دستمزد کارگران روشن و مشخص است.

وی تاکید کرد:در قانون برنامه ششم توسعه و قانون بودجه امسال حداکثر بودجه ای را که می شد برای افزایش نرخ حقوق کارگران دید،‌در نظر گرفتیم و شورای عالی کار هم افزایش حقوق کارگران را منظور کرد.

نماینده کنگاور یادآور شد:آنچه باید بدانیم این است که اراده نظام جمهوری اسلامی ایران بر تامین مالی و ایجاد شرایط لازم و متناسب برای زندگی انسانی و رفع مشکلات این عزیزان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها