شش مامور پلیس که در جریان دستگیری یک متهم به قتل موجب کشته شدن سه نفر شده بودند بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۳
محاکمه 6 مامور پلیس به اتهام قتل 3 مرد

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از 4 آبان سال 94 به دنبال تیراندازی شش مامور پلیس به یک خودروی پراید سفید در سه‌راه افسریه آغاز شد.

ماموران پلیس که در تعقیب یک قاتل فراری بودند با دو دستگاه سمند و پژو به تعقیب یک پراید سفید که قاتل فراری در آن نشسته بود پرداختند و سد راه این خودرو شدند. سپس ماموران با کلاشینکف و کلت به سمت چهار سرنشین پراید شلیک کردند. در نتیجه سه سرنشین خودرو جان سپردند و سرنشین دیگر که لباس نیروی انتظامی به تن داشت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

ماموران پلیس در بازجویی‌ها گفتند: با نیابت قضایی که از دادسرای سبزوار داشتیم شش‌نفری به تعقیب یک مرد جوان که مظنون به قتل بود پرداختیم. مظنون را حوالی افسریه شناسایی کردیم و در جریان تعقیب و گریز ناچاربه شلیک شدیم که در این حادثه متهم 24ساله به همراه برادر 30 ساله و دوست 26 ساله‌اش جان سپردند.

‌در حالی که روشن شده بود شلیک شتاب‌زده صورت گرفته است، برای ماموران پلیس کیفرخواست صادر و پرونده‌شان به اتهام قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهمان قرار است بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران از خود دفاع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها