شعرها و قطعه‌های موسیقایی در ستایش خلیج فارس را فهرست کرده‌ایم

وطن یعنی خلیج تا ابد فارس ...

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:استکبار به دنبال بهانه از جمهوری اسلامی ایران است و با طرح مسایل انحرافی ،یک روز بحث جزایر ایرانی ،یک روز نام خلیج فارس و روز دیگر اختلافات مرزی را مطرح می کند.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۸۲
نام خلیج فارس قابل کتمان نیست/ برخی کشورهای عربی یاوه سرایی می کنند

به گزارش جام جم آنلاین ولی الله نانوا کناری نماینده بابلسر با اشاره به ترفند های طراحی شده علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: به نظر می رسد با توجه به روابط نزدیک آمریکا با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس، به کار بردن نام جعلی برای خلیج فارس از سوی استکبار با قصد پیشبرد مقاصد شوم سیاسی ایالت متحده و با هدف کسب سود بیشتر از برخی کشورهای منطقه صورت گرفته باشد.

وی گفت:نام خلیج فارس به وضوح در بسیاری از منابع خبری و اطلاعاتی کشور آمریکا منتشر شده و همه گروه ها و متفکران، اساتید دانشگاه، کارشناسان و حقوقدان های سطوح ملی و بین المللی به این مساله اذعان دارند.

عضوکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه استکبار با اختلاف افکنی قصد دارد جهان اسلام را درگیر کند افزود:آمریکا به دنبال بهانه است تا با تضعیف کشورهای اسلامی منافعی را برای خودش کسب کند و در این مسیر به هر قیمتی حاضر است تحریف تاریخی نیز انجام دهد.

نماینده بابلسرگفت:ایرانیان در زمان سلسله هخامنشیان، خلیج فارس را با عنوان دریای پارس می نامیدند و طبق اسناد باقی مانده از زمان کورش و داریوش نام خلیج فارس موجود است و کسی نمی تواند آنرا کتمان کند.

وی خاطر نشان کرد:باید سوال کرد در زمان هخامنشیان ،کشورهای حوزه خلیج فارس آیا وجود داشتند که امروز چنین یاوه سرایی هایی صورت می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها