رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتگو با جام جم آنلاین:

ما باید فرهنگ انتظار را همچون امید و آرزو تبلیغ و ترویج کنیم

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، با تبریک به مناسبت نیمه شعبان درباره فرهنگ انتظار گفت : طبق آیات و روایات به طور قطع مستند است و خدای متعال نیز در اینباره می‌فرماید " من این وعده را داده‌ام و سنت من است و به وعده خود عمل می‌‌کنم "،‌ ما باید فرهنگ انتظار را همچون امید و آرزو تبلیغ و ترویج کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۴۰
ما باید فرهنگ انتظار را همچون امید و آرزو تبلیغ و ترویج کنیم

حجت الاسلام سید رضا اکرمی در گفت و گو با جام‌جم آنلاین به مناسبت نیمه شعبان نکاتی را یادآور شد: در مورد امام عصر، جهان، در انتظار یک مصلحی است تا نابسامانی‌های جهان را برطرف کند.

وی ادامه داد: این مصلح به دنیا آمده و در حال حیات و همچون عیسی‌بن مریم از نگاه ها پنهان است اما در عنایت پروردگار متعال او نیز در انتظار است و دعا می‌کنیم این ظهور سریعتر انجام گیرد.

اکرمی افزود: امام زمان‌( عج) برای جهانیان ظهور می‌کند تا عدالت را در جهان گسترش دهد و ما که خود را منتظر آن حضرت می‌دانیم باید به اندازه خود در عدالت ، برابری، انسانیت، محبت و اخلاق کوشش کنیم تا از منتظران واقعی امام زمان بشمار بیاییم.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به فرهنگ انتظار گفت: طبق آیات و روایات به طور قطع مستند است و خدای متعال در اینباره می‌فرماید " من این وعده را داده‌ام و سنت من است و به وعده خود عمل می‌‌کنم "،‌ ما باید فرهنگ انتظار را همچون امید و آرزو تبلیغ و ترویج کنیم.

اکرمی با بیان ظهور امام زمان(عج) اظهار داشت: اگر اعلام شد این جمعه امام زمان ظاهر می‌شود، آیا من لبیک گوی این دعوت هستم، آیا برای کمک به امام زمان آماده هستم یا تنها به سر دادن شعاری بسنده می‌کنم.

نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها