مرد میانسال که برای ورزش به بوستان هنرمندان تهران رفته بود، به طرز مشکوکی ناپدید و جسد او 15 روز بعد در شهر پردیس پیدا شد.
کد خبر: ۱۱۳۷۷۲۳
معمای ناپدید شدن مرد میانسال در پارک هنرمندان

به گزارش جام‌جم، مردی 58 ساله ساعت 5 بامداد 21 فروردین امسال طبق معمول هر روزه از خانه‌اش بیرون آمد و برای ورزش صبحگاهی به بوستان هنرمندان در مرکز پایتخت رفت که به‌طور مرموزی ناپدید شد. زمانی که غیبت او طولانی شد و به خانه بازنگشت، خانواده‌اش نگران شده و برای یافتن او به همان بوستان رفتند. آنها همه جای بوستان را جست‌وجو کردند و از افرادی که در آنجا بودند سراغ پدر خانواده را گرفتند که معلوم شد چند نفر او را دیده‌اند که در بوستان ورزش صبحگاهی انجام داده اما بعداز آن دیگر نمی‌دانند او به کجا رفته است.

خانواده مرد گمشده اطراف بوستان را جست‌وجو کردند خانه اقوام و دوستان رفتند و سراغش را گرفتند اما کسی از او خبر نداشت. آنها حتی در بیمارستان‌ها به جست‌وجو پرداختند اما بیمار تصادفی با مشخصات او در آنجا بستری نشده بود .زمانی که همه تلاش‌هایشان برای یافتن پدر خانواده بی‌نتیجه ماند، باحضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران ماجرای گم‌شدن او را خبر دادند. با تحقیق از این خانواده معلوم شد مرد گمشده در زمینه خرید و فروش مواد شوینده فعالیت داشته و صبح‌ها هر روز برای ورزش به بوستان هنرمندان می‌رفته و آن روز هم طبق معمول به آنجا رفته که ناپدید شده است.

ماموران مشخصات و تصویر این مرد را در اختیار گشت‌های انتظامی قرار دادند تا شاید ردی از او پیدا شود. تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تااین که ماموران به استعلام از اداره‌های پلیس شهرهای اطراف تهران پرداختند تا شاید ردی از وی دراین شهرها پیدا کنند. ماموران دیروز ـ چهارشنبه ـ از طریق پلیس شهر پردیس با خبر شدند جسد مردی مجهول‌الهویه در اطراف این شهر پیدا شده که مرگ او مشکوک بوده است. بنابراین با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است. زمانی که ماموران تصویر جسد کشف شده را با مرد گمشده مطابقت دادند معلوم شد که او همان مرد تهرانی است که از 15 روز پیش ناپدید شده است. با تائید هویت او، موضوع به بازپرس جنایی تهران گزارش شد و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک این مرد میانسال ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها