معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به جنایت در محله خزانه، از دو روایت درباره آن سخن گفت.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۶
قتل به خاطر یک نگاه!

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس آگاهی تهران بزرگ، سرهنگ حمید مکرم با اعلام خبر دستگیری متهم پرونده نزاع و درگیری منجر به جنایت در منطقه خزانه عنوان کرد که دو روایت مختلف در این پرونده وجود دارد که تحقیقات در خصوص بررسی و صحت آنها در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در توضیح این پرونده گفت: ساعت ۲۳:۰۰ مورخ ۱۳۹۷/۱/۴ وقوع یک فقره درگیری در فلکه چهارم خزانه – کوچه نعیمی به کلانتری ۱۶۰ خزانه اعلام شد. بلافاصله مأمورین کلانتری در محل حاضر و در همان بررسی اولیه مشخص شد جوانی ۱۷ ساله بر اثر اصابت ضربات جسم تیز به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در همان تحقیقات میدانی اولیه، عامل جنایت به نام «ناصر.ع» (۲۷ساله) مورد شناسایی قرار گرفت.

تحقیقات میدانی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت با شناسایی شاهدان صحنه جنایت به تحقیق از آنها پرداختند. دختر و پسر جوانی که به همراه مقتول در درگیری منجر حضور داشتند در اظهاراتی مشابه عنوان کردند که درگیری مابین مقتول و یکی از جوان های محل و پس از اعتراض مقتول به نحوه نگاه کردن این شخص (قاتل) به دختر جوان همراه وی آغاز شد.

روایت اول از پرونده

دختر جوان به کارآگاهان گفت: زمانیکه ناصر مرا به نزدیکی خانه مان رساند، من از موتور پیاده شدم؛ ناصر به همراه دوستش قصد ترک محل را داشت؛ در همین زمان یکی از جوان های محل که از خانه شان بیرون آمده بود، با نگاهش مرا تعقیب کرد و همین موضوع باعث شد تا ناصر به او اعتراض کرده و از موتور پیاده شود. به دنبال ناصر، دوست ناصر نیز از موتور پیاده شد و ناگهان درگیری آغاز شد؛ در همین زمان، این شخص (قاتل) به داخل خانه اش رفت و پس از دقایقی کوتاه با یک چاقو به خیابان آمد؛ او ناصر را از ناحیه ران پا با چاقو زد و دوست ناصر نیز از ناحیه صورت چاقو خورد و پس از آن از محل متواری شد.

روایت دوم:

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه رسیدگی به پرونده به محل سکونت «ناصر.ع» رفته و اطلاع پیدا کردند که او بلافاصله پس از وقوع جنایت از محل متواری شده است ؛ همزمان با آغاز تحقیقات جهت دستگیری ناصر، مشاوره با خانواده ناصر جهت همکاری آنها با پلیس نیز انجام شد و سرانجام در مورخ ۱۳۹۷/۱/۴، ناصر به همراه اعضای خانواده اش به اداره دهم مراجعه کرد اما در اظهاراتش عنوان کرد که در مرگ مقتول دخالتی نداشته است.

ناصر در روایتی متفاوت از روایت اول ابتدا مدعی شد که در زمان انداختن کیسه زباله به داخل سطل زباله متوجه جوانی شده است که از ناحیه ران پا چاقو خورده و او به هیچ عنوان در درگیری شرکت نداشته !! اما در ادامه، در اظهارات جدیدی عنوان داشت: زمانیکه با مقتول و دوستش درگیر شدم ، مقتول چاقوی همراه خودش را از زیر لباس خارج کرد و به سمت من حمله ور شد؛ طی درگیری شدیدی که با مقتول پیدا کردم، ناگهان چاقو بدون آنکه دست من باشد به پای او برخورد کرد و او روی زمین افتاد و پس از آن من از محل فرار کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: بررسی اظهارات متفاوت از سوی طرفین پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته و متهم اصلی پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها