نماینده طبس در گفتگو با جام جم آنلاین

ترامپ از شکست آمریکا در طبس عبرت بگیرد

نماینده فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی گفت: ترامپ نمی خواهد از تاریخ و سرنوشت آمریکایی ها در شکست طبس و سر افکندگی که در ایران برای آنان ایجاد شد عبرت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۰۵
ترامپ از شکست آمریکا در طبس عبرت بگیرد

به گزارش جام جم آنلاین محمد رضا امیر حسنخانی نائب رئیس کمیسیون اصل 90 با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام و به گروگان گرفتن 53 نفر از اتباع آمریکا افزود:عملیات آزاد سازی گروگان های آمریکایی با عنوان عملیات پنجه عقاب که با شکست در صحرای طبس مواجه شد ضربه محکمی به حیثیت آمریکا وارد کرد.

نماینده طبس با بیان اینکه آمریکایی ها در یک برنامه ریزی دقیق و کلان قصد به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران را داشتند گفت: نیروهای آمریکایی هرگز تصور نمی کردند که در صحرای طبس با تلفات و هزینه های سنگین مواجه شوند که مدیریت این کشور را زیر سوال ببرد و بی آبرویی سیاسی برایشان به دنبال داشته باشد.

وی افزود:‌متاسفانه آمریکایی ها از تاریخ درس نگرفته و هنوز با ادامه روند گذشته تجربه دخالت های پی در پی خود درمنطقه و سوریه را ادامه می دهند و دامنه عملیات نظامی خود را در منطقه غرب آسیا دارند.

نماینده طبس با بیان اینکه تاریخ درس بزرگی برای تمامی انسان هاست گفت: شکست ذلت بار آمریکا در صحرای طبس باید درس عبرتی برای این دولت جنایتکار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها