«سارا» دختر معلول و مجهول‌الهویه‌ای است که نامش را دوستانش برایش انتخاب کردند،سال هاست با بیماری سختی دست به گریبان بوده و اکنون برای انجام عمل جراحی نیازمند کمک خیرین است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۹۲
«سارا» کمک می‌خواهد +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سارا نامی است که دوستانش برایش انتخاب کردند. زمانی که بدنیا آمد پدر و مادرش او را رها کرده بودند و دادستان وقت دستور داد کودک بی سرپناه را که دچار معلولیت هم بود جهت نگهداری به بهزیستی منتقل کنند.

پس از آن سارای مجهول الهویه و معلول از سال 77 میهمان مجتمع توانبخشی امام علی (ع) شد.

اما اکنون پس از گذشت سال ها بیماری، امان سارا را گرفته است.او که دختری 37 ساله شده سال هاست با درد و بیماری روزگار می گذراند.

ذره ذره عفونت، سارا را مثل شمعی آب می کند و به گفته پزشکان زمان زیادی ندارد و به دلیل وضعیت جسمانی اش باید در یک بیمارستان بسیار مجهز و تحت نظر پزشکان فوق تخصص جراحی شود تا بتوان به ادامه زندگی او امیدوار بود

اما گویا هزینه جراحی وی بسیار گران است.سارا دچار عفونت شدید کلیه، توده شکمی، سنگ مثانه و کلیه است.مشکل بلع غذا دارد؛ از طرفی چون دچار معلولیت از پا است نمی تواند سنگ کلیه و مثانه اش را خارج کند و به همین دلیل باید تحت عمل جراحی سنگین و پرهزینه قرار گیرد.

اکنون تنها راه نجات سارا، عمل جراحی است.او در بیمارستان شهدای تجریش بستری شده و در این مدت چند روز بستری‌اش بیش از 7 میلیون تومان هزینه نگهداری‌اش شده است.

پزشکان و مشاوران پزشکی می گویند اگر عمل نشود جانش به خطر می افتد و عفونت بالا باعث شده تا بسیاری از پزشکان از او قطع امید کنند و تنها راه نجات را در جراحی دیده اند.

سارا 37 ساله است اما جثه ای به اندازه یک کودک 10 ساله شاید هم کمتر دارد.نمی تواند حرف بزند و به گفته مراقبان درمانش، از ناله هایش می فهمند که حالش بد شده است.

بنابراین بنا به درخواست موسسه نیک آفرینان غدیر نیکوکارانی که توان کمک رسانی به این دختر بی پناه را دارند می توانند با شماره تماس: 24894 -22452510 021 و 09909797002 تماس بگیرند یا کمک های خود را به شماره کارت 6104337770072039 بنام موسسه خیریه نیک آفرینان غدیر ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها