مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جای آن دارد پیگیری حقوقی در مورد خسارت عملیات نیروهای آمریکایی در طبس صورت گیرد و این کار مغفول گذاشته شده از طرف جمهوری اسلامی ایران مطالبه شود.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۷۵
خسارت عملیات نیروهای آمریکایی در طبس پیگیری شود

به گزارش جام جم آنلاین منصور حقیقت پور نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات پنجه عقاب در5 اردیبهشت 1359 افزود:آمریکایی ها با یک محاسبه غلط فکر می کردند با استفاده از غفلت سیستم دفاعی ایران می توانند عملیات ویژه ای را در تهران برای آزادی گروگان های خود انجام دهند ولی غافل از این بودند که به قول امام امت (ره) شن های بیابان ماموران خداوند بودند.

حقیقت پور امدادهای غیبی در طول انقلاب و دفاع مقدس را از جمله الطاف الهی عنوان کرد و افزود: چنانچه نیروهای آمریکایی وارد تهران می شدند با برخورد قاطع و انقلابی نیروهای مسلح و امنیتی مواجه شده و امکان نداشت که با یک عملیات ویژه مقدمات فراری دادن و رهایی گروگان ها در لانه جاسوسی عملیاتی شود.

نماینده پیشین مجلس گفت: البته جا دارد که پیگیری حقوقی از سوی جمهوری اسلامی ایران در زمینه عملیات نیروهای آمریکایی صورت گیرد و این موضوع مورد مطالبه قرارگرفته تا خسارت ایران مانند کودتای 28 مرداد ارزیابی، و بر آورد شود تا بتوانیم مابه ازاء آنرا از رژیم حاکم بر آمریکا دریافت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها