مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص پیامکی که به خبرنگاران متقاضی دریافت آرم طرح ترافیک سال ۹۷ ارسال شده، توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۳۴۳
توضیح در خصوص پیامک طرح ترافیک خبرنگاران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی پیرحسینلو با بیان اینکه اطلاعات خبرنگاران بر اساس آنچه سازمان حمل و نقل و ترافیک اعلام کرده، شامل معرفی‌نامه از محل کار، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر خبری است، گفت: این مدارک باید در سامانه ثبت‌نام ارسال شود. برخی از خبرنگاران که به اشتباه فکر می‌کردند امسال نیز تنها با کارت خبرنگاری، امکان دریافت طرح ترافیک وجود دارد و مدارک خود را در سامانه تکمیل نکرده‌اند، این پیامک برای آنها ارسال شده که در صورتی که نقص پرونده دارند و مدارکشان کامل نیست، از طریق این ایمیل دوباره مدارک خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: ارسال این مدارک، نفیِ مدارکی که در سامانه ارسال شده نیست، بلکه برای افرادی است که نتوانستند مدارک خود را به طور کامل در سامانه بارگذاری کنند یا دچار مشکل شده‌اند. هر چند در حال حاضر نیز در سامانه امکان حذف مدارک قبلی و بارگذاری مدارک جدید به صورت کامل وجود دارد و ارسال مدارک به این ایمیل برای آن است که کسی به دلیل نقص مدرک، از طرح ترافیک محروم نشود.

پیرحسینلو تأکید کرد: امسال به جز کارت خبرنگاری بر اساس آئین‌نامه، معرفی‌نامه از محل کار، بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر که نشان‌دهنده فعالیت مستمر خبرنگاران است، باید به سازمان ترافیک ارسال شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها