پرسشی که مسوولان پاسخ درستی به آن نمی دهند

آیا فردا با ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهیم شد؟

در حالی که مسئولان شهرداری اعلام کرده‌اند طرح ترافیک 97 از 15 اردیبهشت اجرایی می‌شود پلیس می‌گوید طرح از روز اول اردیبهشت اجرا خواهد شد؛ این موضوع سردرگمی شهروندان را در پی داشته است.
کد خبر: ۱۱۳۶۰۸۳
آیا فردا با ورود به محدوده طرح ترافیک جریمه خواهیم شد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، چهارشنبه 29 فروردین ماه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از تعویق اجرای طرح ترافیک 97 به مدت دو هفته خبر داد و گفت:‌ به دلیل مشکلاتی که پیش آمده اجرای این طرح به تعویق افتاده و پیش‌بینی می‌شود که اجرای طرح جدید از 15 اردیبهشت ماه به جریان بیفتد.

درست در همان روز سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به تشریح نحوه اجرای طرح ترافیک جدید در پایتخت پرداخت و اظهار داشت:‌ ان‌شاءالله از اول اردیبهشت ماه سال جاری طرح ترافیک جدید در محدوده‌های قبلی اجرایی می‌شود و پلیس نیز در این حوزه همانند سال 96 عمل خواهد کرد.

سردار مهماندار تصریح کرد: اگر خودرویی وارد محدوده طرح ترافیک شود در مبدأ ورودی توسط دوربین‌ها کنترل می‌شود و طبق استعلام چنانچه دارای مجوز طرح باشد مشکلی برای تردد ندارد اما اگر دارای مجوز نباشد به محض ورود شهرداری اعلام می‌کند که مجوز ندارد و جریمه خواهد شد.

اظهارنظر پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از یکسو و سردار مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از سوی دیگر موجبات سردرگمی شهروندان را فراهم کرده است چرا که مردم نمی‌دانند به کدام اظهارات بسنده کنند؛ از طرفی پلیس به عنوان مجری قانون و جریمه اعلام کرده است که از فردا خودروهای فاقد مجوز را جریمه خواهد کرد؛ این موارد مردم را دچار سردرگمی و بلاتکلیفی کرده است.

از سوی دیگر پیگیری خبرنگار انتظامی فارس در 48 ساعت گذشته برای گفت‌وگو با مقامات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پایان دادن به این تناقضات تا لحظه انتشار این خبر راه به جایی نبرده است.

فردا اول اردیبهشت است و ساعت 6:30 صبح طرح ترافیک در محدوده‌های پیش‌بینی شده اجرا خواهد شد؛ من، شما و تمام شهروندانی که محدوده کاری‌مان در طرح ترافیک است هم اکنون دچار این بلاتکلیفی هستیم که آیا می‌توانیم با همان طرح ترافیک 96 در این محدوده تردد کنیم یا نه با اعمال قانون پلیس مواجه خواهیم شد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها