کد خبر: ۱۱۳۵۶۵۳
چگونه تیشرت و تاپ بخریم؟

خرید تیشرت و تاپ

ست تاپ و شلوارک را می توان در مکان های زیر مورد استفاده قرار داد:
1-تاپ و شلوارک راحتی مورد استفاده در منزل
2- تاپ و شلوارک اسپرت مورد استفاده در سالن های ورزشی
و ...

برای خرید تاپ و شلوارک ، باید مواردی را برای راحتی در نظر گرفت از جمله اینکه جنس تاپ و شلوارک لطیف باشد که عموما از جنس ملانژ، نخ ویسکوز می باشند و باید در دمای زیر 30 درجه ی سانتی گراد مورد شست و شو قرار بگیرد.

الیاف طبیعی ویسکوز به راحتی هوا را منتقل می کند و از گرم شدن زیاد جلوگیری می کند. بنابراین برای ورزش پیشنهاد می شود از تاپ و شلوارک هایی که از الیاف طبیعی دوخته شده اند استفاده گردد. تاپ و شلوارک نخی بهترین گزینه برای استفاده در منزل می باشد .

خرید شلوار کتان

شلوار کتان همانطور که می دانیم از الیاف کتان که همان الیاف پنبه ای ضخیم می باشد تشکیل شده است که در واقع نخ ضخیم است.
شلوار کتان از پرکاربردترین نوع شلوار در بین عموم در گروه های سنی مختلف می باشد . نوع الیاف به کاربرده شده در این نوع شلوار لطیف می باشد که برای افراد با پوست حساس بسیار مناسب می باشد و همچنین در هر نوع مراسمی می توان از آن استفاده کرد. که عموما برای استفاده روزمره و مجالس نیمه رسمی مورد پوشش قرار می گیرد.

در دمای 30 درجه سانتی گراد می توان آن را شست و شو داد و برای اتوکشی حداکثر دمای مورد استفاده 150 درجه سانتی گراد می باشد.

خرید کیف چرم

برای خرید کیف چرم باید مواردی را مدنظر قرار داد ، از جمله اینکه چرم مصنوعی و چرم طبیعی بودن را انتخاب کرد.
برای خرید کیف چرم طبیعی می توان از برندهای موجود که شناخته شده اند در بازاراستفاده کرد و یا از کیف چرم طبیعی دست دوز استفاده کرد. زیرا قیمت کیف چرم طبیعی نسبت به کیف چرم مصنوعی متفاوت می باشد و باید توجه لازم را در این زمینه مدنظر قرار داد.

کیف ها به انواع مختلفی تقسیم می شوند:
1- کیف دستی زنانه و مردانه
2- کیف دوشی
3- کیف اداری
4- و...
با توجه به نیاز فردی می توان هریک از انواع کیف های بالا را خرید کرد و مورد استفاده قرار داد. فاکتورهایی مانند جادار بودن، سبک بودن ، قابلیت حمل آسان و زیبایی می تواند در تصمیم گیری موثر باشند. برای نگهداری از کیف چرم نباید در معرض آفتاب مستقیم قرار بگیرند و همچنین با دستمال نخی مرطوب می توان آن را تمیز کرد.

کیف های چرم طبیعی عموما مورد شست و شو هم قرار می گیرند. برای خرید کیف چرم مصنوعی ، کیف چرم با برند دیوید جونز معتبر می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها