در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح شد

سر پل ذهابی بعد از خدا ، ارتش را ناجی خود می دانند

نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس از حمایت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه زلزله کرمانشاه قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۶۳۱
سر پل ذهابی بعد از خدا ، ارتش را ناجی خود می دانند

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین با تبریک به مناسبت روزبزرگداشت ارتش در بیست و نهم فروردین ماه، گفت: روز ارتش یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی به عنوان سرمایه این آب و خاک در کشور در کنار دیگر نیروهای نظامی است.

وی ادامه داد: ارتش امروز نه تنها در مرزها و مقابله با دشمن در زمین، هوا و دریا در کنار سپاه پاسداران از این مرز و بوم دفاع می کند بلکه با تقسیم کاری که بر حسب تشخیص فرمانده کل قوا انجام می شود، در حوزه زمینی نیز دارای ماموریت های خاص و منحصر به فردی است که جای تشکر و تقدیر دارد.

نائب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردمی و مکتبی بودن خود را به عنوان یک سرمایه ملی در برهه های مختلف نظیر دفاع از مرزها، مقابله با اشرار ضد انقلاب و در برابر تهاجم خارجی و تعرض به حریم کشور نشان داده است.

وی ادامه داد: ارتش در حوادث غیر مترقبه سیل گلستان و زلزله سر پل ذهاب، رویکرد مردمی بودن و ارزش خود را نشان داد و حماسه آفرینی کرد و امروزه در برخورد با هر شهروند سر پل ذهابی بعد از خدا اولین ناجی خود را ارتش جمهوری اسلامی می دانند.

نماینده مردم قصر شیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس گفت: ازجمله حمایت‌های ارتش از زلزله زدگان کرمانشاه، جای دادن مردم در اماکن خود بود؛ با وجود مشکلات بوجود آمده پس از وقوع زلزله در دقایق نخست ارتش به مناطقی که حادثه در آن وسیع و میزان تخریب بسیار بود، سرازیر و با امکانات محدود خود برای امدادرسانی به مردم وارد عمل شد و بسیاری از مردم با همت ارتشیان از زیر آور بیرون آورده شدند و میزان تلفات جانی را به حداقل رساندند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه نیروی نظامی مستقر در سر پل ذهاب ارتش بود، گفت: در کنار زحمات ارتش در مرحله آواربرداری و نجات مصدومان، اولین درمانگاه های صحرایی ارتش نیز در سر پل ذهاب برپا شد و هوانیروز ارتش در حمایت از مردم سنگ تمام گذاشت.

وی با تشکر و قدردانی از تمام مسئولین و نیروها در ارتش هوانیروز ابراز داشت: به این جهت که منطقه سر پل ذهاب، یگان نظامی و سرزمینی ارتش است لذا حضور ارتشیان پررنگ بود و مردان قدردان زحمات این عزیزان خواهند بود.

تجری گفت: در امر امدادرسانی برای اسکان موقت و تقسیم وظایفی که انجام شده بود، ارتش جمهوری اسلامی در حوزه شهری فعالیت داشت که در کمترین زمان و به نحو احسن کارها انجام شد.

وی یادآور شد: امید است مردم کشور قدردان ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرمایه بزرگ ملی باشند و بتوانیم در راستای تقویت این نهاد ارزشمند تلاش و کوشش مضاعف داشته باشیم.


نسترن نعمتی/جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها