عضو کمیسیون امنیت ملی به جام جم آنلاین

ارتش نقش موثری در دفع فتنه ضد انقلاب دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: مهمترین اقدام ارتش در سال های اولیه انقلاب علاوه بر حضور مستمر در جنگ تحمیلی، دفع فتنه ضد انقلاب در مناطق غربی کشور بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۹۸
ارتش نقش موثری در دفع فتنه ضد انقلاب دارد

به گزارش جام جم آنلاین محمد جواد جمالی نماینده فسا با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب و حمایت حضرت امام (ره)از این نیروی نظامی افزود:بعد از پیروزی انقلاب بسیاری از گروهای معاند شعار انحلال ارتش را مطرح می کردند ولی در آن فضای پر هیجان و انقلابی، امام فرمودند ارتش، مربوط به حکومت پهلوی نیست و متعلق به ملت ایران است و حاضر نیستیم که پیشنهاد انحلال ارتش را بپذیریم و این تصمیم نقطه عطفی برای تقویت ارتش بود.

وی با تاکید بر نقش ارتش در دفاع مقدس گفت:جنگ هشت ساله عراق علیه ایران با حمایت گسترده کشورهای استکباری از صدام جنگی نا برابر را رقم زد اما رشادت های نیروهای ارتش در کنار بسیج و سپاه پاسداران،‌نشان داد که نیروهای مومن و شجاعی در خدمت به میهن حضور دارند.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی تاکید کرد:پس از پایان جنگ هشت ساله، ارتش جمهوری اسلامی که تجربیات ارزشمندی را در‏ دوران دفاع مقدس بدست آورده بود، برای حراست از مرزها و تمامیت ارضی کشور توان نظامی‏ خود را افزایش داد و امروز این نیرو در صنایع نظامی پیشرفت های‏ زیادی داشته و حتی برخی از تجهیزات نظامی را به کشورهای دیگر صادر می کند.

وی گفت:ارتش هم اکنون با تشکیلاتی منسجم و مقتدر، در زمین، هوا و دریا با‏ اقتدار از مرزهای کشور دفاع می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها