یک نماینده به مناسبت روز سپاه

سپاه نقش مهمی در سازندگی کشور دارد

ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان گفت:سپاه علاوه بر حضور در جنگ تحمیلی نقش موثری در تشکیل بسیج 20 میلیونی، آموزش و سازماندهی نیروها و سازندگی کشور دارد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۳۶
سپاه نقش مهمی در سازندگی کشور دارد

به گزارش جام جم آنلاین عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سپاه پاسدارن در زمانی که دشمن با تمام قوا و پشتیبانی نیروهای خارجی به ایران حمله کرد درجنگ تحمیلی حضوری چشمگیر داشت افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از پایان جنگ تحمیلی در آموزش و ساماندهی نیروهای مردمی ،همچنین سازندگی مناطق خسارت دیده ورود پیدا کرد و با مستقر شدن قرارگاه سازندگی در مباحث عمرانی نقش موثر و بسزایی در عمران و سازندگی کشور دارد.

عضو سابق سپاه پاسداران گفت: هم اکنون سپاه با توسعه فعالیت های نظامی خود نقش مهمی در تولید تجهیزات دفاعی کشور از جمله موشک های بالستیک و سایر موشک های دفاعی برای حفاظت از حریم کشور دارد که باید این میزان موفقیت را به عزیزان فعال در این نیرو تبریک گفت.

نماینده فلاورجان با اشاره به اینکه دنیا می داند که ملت و دولت ایران و نیروهای نظامی کشور متجاوز نبوده و نیست افزود:نیروهای نظامی کشور از جمله سپاه و ارتش متجاوز نبوده و نخواهند بود ولی اجازه دست درازی به خاک و مرز بوم کشور اسلامی را نخواهند داد.

وی یادآور شد: همچنان که دیدیم پس از اینکه گروه معاند داعش در کشور حرکت نا فرجامی را انجام داد نیروهای سپاه با موشک های میان برد مقر این گروه تروریستی در سوریه را هدف قرار دادند و امید هر گونه تجاوز به کشور را در نطفه خفه کردند.

عضوکمیسیون اقتصادی گفت:قطعا اگر سلاحی تولید می شود برای دفاع از کشور و مردم عزیزمان است و نقش سپاه و ارتش برای امنیت کشور و منطقه ،و سرکوب کردن داعش در عراق وسوریه بسیار تاثیر گذار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها