عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مر اسلام را مطابق آموزهای قرآن و پیامبر اسلام رعایت کنیم بسیاری از مفاسد که امروزه جنبه نهادینه پیدا کرده از جامعه ما رخت بر می بیندد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۰۱
جلودار زاده در گفتگو با جام جم آنلاین: منش پیامبر بهترین روش برای از بین رفتن مفاسد جامعه

به گزارش جام جم آنلاین سهیلا جلودارزاده نماینده تهران با اشاره به اینکه رعایت آموزه های دین می تواند مسیر اصلاح جامعه را رقم بزند افزود:متاسفانه هم اکنون با جریانات متعددی روبه رو هستیم که اصل یگانه پرستی و خداد پرستی را تبدیل به پرستش الهه های متعددی همچون قدرت، ثروت، ریاست ،حب فرزندان و رانت خواری کرده اند که این رفتار ها به هیچ وجه با تاکیدات دین اسلام سازگار نیست.

عضو فراکسیون امید گفت:کار برای خدا یعنی همه چیز برای رضای درگاه الهی باشد و هیچ مسلمانی، قطعا برای رضای خدا دزدی ،حب جاه و مقام،و خانواده نخواهد کرد و اجازه نمی دهد نان حرام به زندگی او وارد شود.

وی با بیان اینکه کشور ما با تکیه برآرمان های اسلامی شکل گرفت افزود:در حالیکه پرچم اسلام را بر سر مدیریت جامعه افراشتیم اما متاسفانه در رفتارهایمان عقبگرد کردیم و برخی مسیری را انتخاب کردند که بی راهه است.

عضو کمیسیون اجتماعی تاکید کرد: مبعث پیامبر رحمت بهترین موقعیت است که هر کس مروری برعملکرد، رفتار، گفتار و کردارش داشته باشد تا متوجه شود که تا چه میزان آموزه های پیامبر را در زندگی خود اجرایی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها