پلیس راه مازندران با اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته و تعطیلی مبعث پیامبر اکرم (ص) از ظهر امروز چهارشنبه در محورهای مواصلاتی استان ، اعلام کرد که تردد در جاده کندوان و هراز روز شنبه یکطرفه می شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۶
کندوان و هراز شنبه یک طرفه می شوند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، اعمال برنامه ترافیکی از ساعت 12 امروز آغاز شد و تا 6 بامداد روز یکشنبه 26 فروردین ادامه دارد.

در این مدت تردد موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و بر عکس ممنوع است.

کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز شنبه 25 فروردین از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بر عکس کماکان ممنوع است.

محور هراز

تردد انواع تریلرها در جاده هراز کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ٢۴ روز شنبه ٢۵ فروردین ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱٧ تا ٢۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می شود.

تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها (به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی) از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ فروردین ماه از محور هراز ممنوع است.

فیروزکوه

تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱٢ الی ٢۴ روز شنبه ٢۵ فروردین ماه سال جاری از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع است.

شرایط جوی استان نیز برای امروز در مناطق جلگه ای آفتابی با افزایش دما پیش بینی شده است.

هم اکنون کیاسر با هفت درجه سانتی گراد خنک ترین و گلوگاه با 17 درجه گرم ترین نقاط استان هستند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، آسمان استان تا روز شنبه هفته آینده نیمه ابری و در برخی ساعت روز همراه با بارش های پراکنده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها