رئیس مجلس عراق خواهان گسترش روابط ایران و عراق در کلیه زمینه ها در جهت منافع دو کشور شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۸۷
رئیس مجلس عراق خواستار گسترش روابط با ایران شد

به گزارش جام جم آنلاین از وزارت امور خارجه، ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در ادامه رایزنی های خود با مقامات سیاسی و مسئولین کشور عراق با سلیم الجبوری رئیس پارلمان این کشور دیدار کرد.

در این دیدار سلیم الجبوری ضمن تاکید بر اهمیت نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به مبارزه با تروریسم، ثبات و امنیت در عراق از این نقش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر و افزود : دو کشور همسایه دارای مصالح و منافع مشترک می باشند و ضروری است روابط فیمابین در کلیه زمینه ها در جهت منافع دو کشورگسترش یابد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز با تاکید بر لزوم گسترش روابط فیمابین اظهار داشت همانگونه که در مبارزه باتروریسم دولت و مردم ایران درکنار مردم و دولت همسایه و دوست خود عراق قرار گرفتند در مرحله بازسازی نیز ایران به ویژه بخش خصوصی با قدرت در این مرحله نیز در کنار عراق خواهند کرد.

مسجدی بر ضرورت توسعه همکاری های دو جانبه تهران و بغداد به ویژه در زمینه اقتصادی، تجاری و توسعه در جهت خدمت به منافع دو کشور دوست و همسایه تاکید کرد. یاد آور می شود ایرج مسجدی طی هفته جاری با رهبران جریانات سیاسی و مسئولین عراقی از جمله..فواد معصوم رئیس جمهور، مالکی معاون رئیس جمهور، دکتر فالح فیاض، سید عمار الحکیم، عادل عبدالمهدی و... دیدار و رایزنی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها