رئیس کلانتری ۱۶۲ فشم با اعلام خبر دستگیری دو سارق که از ساختمان های در حال ساخت این محدوده سرقت می کردند، گفت: از مخفیگاه این متهمان تعدادی تجهیزات صنعتی و اموال مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۷۸۹
بازداشت سارقان ساختمان های نیمه کاره در فشم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرگرد نانکلی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته یکی از شهروندان ساکن محدوده فشم، ضمن مراجعه به کلانتری اظهار داشت که مدتی است که ساختمان در حال ساخت خود را رها کرده و به مسافرت رفته است اما زمانی که بازگشته متوجه شده دو سارق در حال سرقت از ساختمان وی هستند که بلافاصله به پلیس مراجعه کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به این که احتمال داشت هنوز سارقان در محل حضور داشته باشند، ماموران با هماهنگی های انجام شده به محل اعزام شدند که دو سارق را در حال سرقت از ساختمان مذکور مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

وی افزود: سارقان که متوجه حضور ماموران شده بودند سعی کردند با استفاده از موقعیت های موجود از محل فرار کنند اما سرعت عمل ماموران این امکان را به آنها نداد و هر دو در همان محل دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۲ بیان داشت: متهمان به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از ساختمان های در حال ساخت این محدوده اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرگرد نانکلی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان نیز تعدادی تجهیزات صنعتی از جمله میکسر دستی، آهن آلات و سبد بالابر ساختمانی کشف که ضمیمه پرونده شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها