نائب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی پای توافقی بین المللی امضا می شود کشورها مطابق قوانین و مقرارت جهانی متعهد به اجرای آن هستند اما با وجود تمامی نقض عهدها در تعهدات هسته ای غرب، جمهوری اسلامی ایران به راه خود ادامه داده و سرافرازانه این مسیر را طی خواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲۶
نائب رئیس کمیسیون حقوقی مجلس :با وجود تمامی نقض عهدها ایران مسیر خود را ادامه می دهد

به گزارش جام جم آنلاین محمد کاظمی باتاکید بر اینکه مجاز هستیم به صحنه های علمی در جهان وارد شویم افزود: مفتخریم که طی سالهای اخیر دانشمندان جوان ما وارد عرصه توانمندی هسته ای شدند و ره آورد و دستاوردهای خوبی را برای کشور به ارمغان آوردند.

نماینده ملایر گفت: از ابتدای حضور ایران در بخش فعالیت های صلح آمیز هسته ای، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید و صاحبان فتوای کشور اعلام کردند که ساخت سلاح هسته ای گناه و حرام است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های قانونی هسته ای کشور بارها از سوی بازرسان آژانس پس از بازدید های متعدد از مراکز هسته ای تایید شده یادآور شد:درستی اخبار هسته ای کشور باعث شد درجریان توافقات هسته ای بتوانیم حرف خود را به کرسی بنشانیم و به توافقی منطقی با جهان دست پیدا کنیم.

عضو فراکسیون امید گفت: اگر امروز توافق هسته ای ایران با پنج قدرت جهانی توسط رئیس جمهور بی خرد امریکا نقض شده اما جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت کرده که به تعهدات خود پایبند است و مقرارت حقوقی و جهانی رادر صحنه بین الملل پذیرفته است.

وی با اشاره به نقض عهد و قانون شکنی استکبار جهانی و آمریکا که مصداق اعتقاد به قانون جنگل است افزود:‌ وقتی پای توافقی بین المللی امضا می شود کشورها مطابق موازین بین الملل متعهد به اجرای آن هستند و ترامپ هم باید این توافق را به عنوان حاکمیت امریکا بپذیرد،اما با وجود تمامی نقض عهد ها قطعا ایران به راه خود ادامه خواهد داد و سرافرازانه این مسیر را طی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها