رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: فناوری هسته ای تکنولوژی نوینی است که می تواند تاثیر به سزایی در زندگی انسان ها داشته باشد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۲۱
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات :فناوری هسته ای تاثیر به سزایی در زندگی انسان ها دارد

به گزارش جام جم آنلاین محمد مهدی زاهدی با اشاره به نقش فناوری هسته ای در تامین انرژی، درمان درحوزه پزشکی و نجات جان بیماران، تولد برق و حفظ محیط زیست افزود:ما نباید تنها جنبه نظامی فناوری هسته ای را لحاظ کنیم ضمن اینکه جمهوری اسلامی ایران بارها استفاده از تسلیحات هسته ای را محکوم کرده، خواهان است که یک خلع سلاح عمومی ،نظامی و هسته ای در سطح جهان صورت گیرد.

نماینده کرمان با اشاره به مذاکرات غرب با ایران در مورد پرونده هسته ای کشور گفت: در زمانی که دولت محترم مشغول مذاکره بود بارها تاکید کردم که غرب با توافق مشکل خود با کشور را نمی تواند حل کند چون مشکل غرب اصل نظام جمهوری اسلامی ایران است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه در دو الی سه سال گذشته که مذاکرات آغاز شد،‌ غرب احساس نمی کرد که ایران آمادگی لازم را داشته باشد افزود: غرب بعد از مذاکره با جمهوری اسلامی ایران و توافق برجام احساس کرده قافیه را باخته است، بنابراین با تمسک به موارد غیر منطقی دیگر در حال سنگ اندازی در مقابل برجام است.

وی افزود: تاکنون برجام برای ما دستاورد جدی نداشته چون غرب با اصل نظام مخالف است و امروز برجام و فردا مباحث دیگری را مطرح می کند.

زاهدی تاکید کرد :جمهوری اسلامی ایران در مسیری که انتخاب کرده باید با اقتدار بر مواضع خود بیاستد و به مردم اقتدا کرده و جلو برود و اسیر زنجیر هایی که می خواهند بر دست و پایش بزنند نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها