معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اتمام بازخوانی هر دو FDR نفتکش سانحه دیده سانچی گفت: گزارش نهایی علل این سانحه اواسط اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۱۷۷
اعلام گزارش نهایی سانچی اواسط اردیبهشت / بازخوانی جعبه سیاه تمام شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هادی حق شناس درباره آخرین وضعیت جعبه سیاه کشتی سانچی اظهار کرد: در اواسط اردیبهشت ماه آخرین جلسه از سلسله جلسات بررسی سانحه در شانگهای چین برگزار می شود و پس از آن گزارش نهایی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تهیه و اعلام خواهد شد.

وی افزود: در این جلسه هر چهار کشور ذی نفع در پرونده شامل ایران، کره جنوبی، چین و پاناما (به عنوان کشور صاحب پرچم) حضور خواهند داشت.

به گفته حق شناس، از ایران گروهی از معاونت فنی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این جلسه حاضر می شود.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برگزار شدن مصاحبه هایی از سوی تیم ایرانی بررسی سانحه سانچی با تعدادی از اعضا و ملوانان کشتی چینی کریستال گفت: این مصاحبه ها کاملا مستند بوده و از همه آنها فیلم ضبط شده است که نتایج این مصاحبه ها در گزارش نهایی که در اواسط اردیبهشت ماه ارائه می شود، گنجانده خواهد شد.

وی درباره بررسی جعبه سیاه کشتی نفتکش سانچی نیز یادآور شد: بازخوانی اطلاعات هر دو FDR سانچی به اتمام رسیده و در حال تحلیل و آنالیز این اطلاعات هستیم تا در گزارش ماه آینده به مردم ارائه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها