پلیس راه مازندران با اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه ، از یکطرفه شدن تردد در محورهای کندوان و هراز از عصر جمعه 17 فروردین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۴۶
کندوان و هراز 17 فروردین یک طرفه می شوند

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، پلیس راهور مازندران اعلام کرد که محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مازندران به پایتخت از ساعت 12 ظهر فردا پنجشنبه پانزدهم فروردین آغاز می شود و تا 6 صبح شنبه هیجدم برقرار است.

بر این اساس، تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی در این مدت در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه ممنوع خواهد بود.

محور کندوان

رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه موتوری از ساعت 12 تا 3 بامداد روز جمعه هفدهم فروردین از کرج به سمت چالوس ممنوع است و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 3 بامداد در همین روز از چالوس به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محور کندوان از جمله تریلر ، کامیون و کامیونت به غیر از حاملین سوخت و مواد فاسد شدنی ، ادامه دارد.

محور هراز

رفت و آمد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است.

تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 6 الی 24 روز جمعه 17 فروردین از تهران به آمل و بر عکس ممنوعاست.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 17 فروردین الی ساعت 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه خواهد بود.

محور فیروزکوه

تردد انواع تریلر از ساعت 6 الی 24 روز جمعه 17 فروردین از تهران به قائمشهر و بر عکس ممنوع است.

وضعیت جوی

بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوا نیز 19 درجه سانتی گراد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها