جلسه غیرعلنی شورا شهر تهران برای پذیرش استعفا؛

نجفی تصمیم قطعی به رفتن دارد

در حالی که هم اکنون جلسه غیررسمی برای بررسی استعفای محمدعلی ‎نجفی با حضور اعضای شورا و ‎شهردارتهران در ساختمان بهشت درحال برگزاری است یک منبع مطلع گفت که نجفی تصمیم قطعی به رفتن دارد و بعید است نظرش تغییر کند.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۵۴
نجفی تصمیم قطعی به رفتن دارد

به گزارش جام جم آنلاین در شرایطی که جایگزین نجفی هنوز مشخص نیست و تاکید شده که شهردار تهران تصمیم قطعی به رفتن دارد یک منبع آگاه با بیان اینکه اعضای شورا در عید در خصوص بحث استعفا موضوعاتی را مطرح کرده‌اند به فارس گفت: در جلسه امروز شورا قرار است بحث استعفا مطرح شود و البته گفته شده که نجفی هم حضور خواهد داشت.

این منبع مطلع ادامه داد: بعضی از شورایی‌ها نظرشان مبنی بر عدم پذیرش است چرا که معتقدند بیماری دلیل قانع‌کننده‌ای برای این کار نیست در حالی برای بسیاری از اعضا بیماری نجفی محرز شده است.

وی تاکید کرد:‌شورایی‌ها معتقدند این استعفا سیاسی است و اگر نجفی نتواند آنها را قانع کند استعفا را نمی‌پذیرند، اما شواهد امر نشان می‌دهد که نجفی تصمیم خود را برای رفتن از شهرداری گرفته است.

این منبع مطلع در خصوص گزینه‌های جایگزین برای شهرداری تهران گفت: اعضای شورا فعلاً قصد دارند موضوع استعفا را بررسی کنند هنوز تا جایی که ما می‌دانیم گزینه‌ای را انتخاب نکرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها