رمضانعلی سبحانی فر رئیس کمیته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که از پیام رسان های ملی به عنوان کالا وخدمات داخلی کشور باید حمایت شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۹۳۷
پیام رسان های ملی باید حمایت شود

به گزارش جام جم آنلاین نماینده سبزوار با اشاره به تعیین شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: بحث خرید و حمایت از کالای ایرانی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است لذا هر محصول و یا خدمات داخلی، باید مورد حمایت قرارگیرد و طبیعی است که پیام رسان های داخلی نیز از این قاعده خارج نیستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مردم باید از تولیدات نرم افزاری داخلی حمایت کنند افزود:البته تولید کنندگان خدمات نیز باید توجه داشته باشند که امنیت کاربران را مد نظر قرار دهند تا با اطمینان از چنین سرویس ها و خدماتی، مخاطبان به استفاده از اپلیکیشن ها ترغیب شوند.

رئیس کمیته‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس گفت:امسال بنا داریم طرح و یا لایحه ای را در مورد حفاظت از حریم خصوصی و حفاظت از امنیت داده ها ،در دستور کار مجلس قرار دهیم تا قانون متقن و شفافی در این زمینه به تصویب برسد.

نماینده سبزوار افزود: بنظر می رسد اپلیکشن ها و پیام رسان های داخلی باید ظرفیت خود را به گونه ای بالا ببرند تا کاربران خارجی نیز بتوانند از این مزیت بهره ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها