عملیات مهار آتش در جنگل‌های کهنه ده کجور با حضور ۱۰۰ نیرو همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۳۹
جنگل‌های کهنه ده کجور همچنان می‌سوزد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالصمد صفرنژاد فرماندار نوشهر با اشاره به عملیات اطفای حریق در دو روز گذشته درجنگل‌ های کهنه ده کجور، گفت: به محض اطلاع از وقوع آتش در این جنگل و مراتع اطراف، اکیپ‌های اطفای حریق شامل نیرو‌های منابع طبیعی، بسیج مردمی، شورا ودهیاری در منطقه حادثه دیده حضور یافتند و اکنون بیش از صد نفر از کارکنان منابع طبیعی در این عملیات حضور دارند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی‌های که با مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران صورت گرفت، بالگرد اطفای حریق از روز گذشته در منطقه حضور دارد و تا ساعاتی دیگر به منطقه مورد نظر اعزام می‌ شود، افزود: این عملیات امروز و فردا تا مهار آتش ادامه خواهد داشت.

صفرنژاد گفت: از بخشدار کجور و نیرو‌های کمک رسان در منطقه کجور هم خواسته شد تا پایان عملیات منطقه آتش سوزی را ترک نکنند.

این روز‌ها بدلیل عدم رعایت نکات خاموش کردن آتش توسط عوامل انسانی و همچنین وزش باد‌های گرم شاهد آتش سوزی مکرر در منطقه نوشهر و چالوس هستیم که لازم است مسافران در خصوص حفظ طبیعت دغدغه بیشتری داشته باشند.

پیش از این هم در فروردین ماه امسال پنج نقطه از مناطق جنگلی و مرتعی شهرستان‌ های غرب مازندران دچار آتش سوزی شد که مهم‌ترین آن آتش سوزی جنگل‌ های بخش مرزن آباد چالوس بود که بعد از حدود ۳۰۰ ساعت تلاش نیرو‌های امدادی، مردمی و چند سورتی پرواز بالگرد، خاموش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها