خودروهای چینی به دلیل ظاهر زیبا و بعضاً قیمت های مناسبی که دارند امروزه در کشورهای بسیاری از جمله ایران محبوبیت زیادی را به دست آورده اند.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۵۷
بررسی ام وی ام 110s و تفاوت آن با مدل ام وی ام 110

یکی از این خودروها ام وی ام 110 است که به تازگی مدل جدید آن یعنی ام وی ام 110s نیز پا به عرصه رقابت میان خودروهای هم رنج خود گذاشته است.

تفاوت زیادی بین قیمت ام وی ام 110s و قیمت ام وی ام 110 وجود ندارد، اما میتوان تفاوت های ظاهری و فنی بسیاری را بین این دو خودرو مشاهده کرد که اگر شما هم از طرفداران خودروهای کوچکی از قبیل ام وی ام 110 باشید، دانستن این تفاوت ها برایتان جذاب خواهد بود.

مقایسه ظاهری MVM 110S و MVM 110

خودروی ام وی ام 110s که در بین عموم مردم با نام ام وی ام جدید یا ام وی ام نیو هم خوانده می شود دیگر شباهتی به دوو ماتیز نداشته و ظاهری متفاوت تر از قبل دارد که پیش بینی می شود به یکی از خودروهای محبوب زیر 30 میلیون تومان شهری بدل گردد، چراکه ظاهر ام وی ام جدید به میزان قابل توجهی با دیگر خودروهای این شرکت تفاوت دارد و این نکته را به مردم انتقال می دهند که چری در حال پیشرفت است.

ام وی ام 110s توسط طراحان ایتالیایی طراحی شده است و شاید همین نکته باشد که این خودرو را نسبت به ام وی ام 110 قدیمی متفاوت می کند. هرچند می توان در قسمت جلوی ام وی ام 110s شاهد برخی شباهت ها با مدل قبلی بود.



چراغ های جلویی در ام وی ام 110s بزرگتر شده اند و چراغ های راهنما نیز در کنار چراغ اصلی قرار گرفته اند. ورودی هوا بزرگتر و چراغ های مه شکن نیز به ورودی هوا متصل شده اند که همین امر موجب شده تا ظاهر ام وی ام 110 جدید مدرن‌تر از مدل قبلی خود باشد. خط کاپوت منحنی گشته و خطوطی زیر آن تعبیه شده اند که چهره ی ام وی ام 110s را خندان کرده و به گفته چری این طراحی از نمو الهام گرفته شده است.

اگر به درب های ام وی ام 110s دقت کنید متوجه خواهید شد که آینه های این مدل به شکل ظریف و زیبایی مانند حرف Q طراحی شده اند و در کنار هم حرف QQ که نام ماشین است را ایجاد کرده اند. دو چراغ بزرگ دیگر در پشت ماشین تعبیه شده اند و شیشه عقب نیز بزرگتر شده است و این تغییر باعث می شود مشکلی برای دید عقب به وجود نیاید.

کیفیت قطعات این خودرو همچون مدل قبلی از پلاستیک خشک است و در طراحی داشبورد نیز از ترنسفورمز الهام گرفته اند.

مقایسه فنی MVM 110S و MVM 110

موتور ام وی ام 110s همان موتور 1.1 لیتری ام وی ام 110 است که توان تولید حدود 70 اسب بخار را داراست و تنها تغیر آن ورودی هوا می باشد که بزرگتر شده و مصرف سوخت را کاهش داده است.



گیربکس های ام وی ام 110s (AMT) هستند و وزن خودرو 936 کیلوگرم می باشد. ام وی ام 110s دارای چرخ های 14 اینچی است و نهایت سرعت آن 150 کیلومتر بر ساعت می باشد. تفاوت قیمت ام وی ام 110s و قیمت ام وی ام 110 تنها 4 میلیون تومان است که این میزان افزایش برای امکانات افزوده شده به این خودرو به صرفه خواهد بود.

مقایسه ایمنی MVM 110S و MVM 110

ام وی ام 110 قدیمی در بخش ایمنی به شدت ضعیف بود که این ضعف در خودروی جدید به میزان قابل توجهی افزایش یافته و این تغییرات شامل سیستم ترمز ABS و EBD، کیسه هوای سرنشینان جلو و فریم جدید بدنه می شوند.



مقایسه آپشن در MVM 110S و MVM 110
ازجمله تجهیزات جانبی که به ام وی ام 110s اضافه شده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• قفل مرکزی با ریموت
• آینه های جانبی برقی
• سیستم پخش MP3 با پورت USB و مجهز به بلندگو استریو
• شیشه بالابر برقی برای چهار درب
• فرمان هیدرولیک
• بدنه و درهای تقویت شده
• زیرپایی
• چراغ رانندگی در روز
• مصرف سوخت لحظه ای
• صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی
• سنسورپارک

در حال حاضر قیمت ام وی ام 110s حدود 30 میلیون تومان ارزیابی می شود و قطعاً با قیمت و نوع طراحی خود، خودرویی است که برای بانوان مناسب بوده و این قشر را راضی نگه می دارد. علاوه بر بانوان ام وی ام 110 برای تمام افرادی که نمی‌خواهند پول زیادی را بابت یک خودروی شهری بپردازند و همیشه نگران جای پارک هستند نیز بسیار مناسب خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها