با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت

کشف محموله کلان مواد منفجره در مرزهای شرقی کشور +عکس

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی ضربتی سردسته باند تهیه و تولید مواد‌مخدر صنعتی را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و یک محموله شیشه و هروئین را از مخفیگاه‌های آنان کشف کردند.
کد خبر: ۱۱۳۰۰۵۱
بازداشت سردسته باند تولید مواد‌ مخدر صنعتی در مشهد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، قاضی مهدی خدابخشی گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی ضربتی سردسته باند تهیه و تولید مواد‌ مخدر صنعتی را به همراه یکی از همدستانش دستگیر و یک محموله شیشه و هروئین را از مخفیگاه‌های آنان کشف کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پوششی ضابطین قضایی اخباری به دست آمد که نشان می‌داد فردی معروف به سلطان شیشه با راه‌اندازی یک آزمایشگاه در منطقه طبرسی مشهد اقدام به تولید مواد‌مخدر صنعتی می‌کند و مواد تولید شده را توسط افرادی که برایش کار می‌کنند در بازار به فروش می‌رساند.

قاضی مهدی خدابخشی افزود: پس از به دست آمدن این اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) در جهت شناسایی و جلب متهم اصلی این پرونده وارد عمل شدند و به کنترل آزمایشگاه وی پرداختند.

وی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران با رویت متهم اصلی پرونده معروف به سلطان شیشه بلافاصله اقدام و او را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کردند.

خدابخشی تصریح کرد: تیم بررسی کننده پرونده در بازرسی از آزمایشگاه و مخفیگاه متهم که هر دو مکان در بلوار طبرسی واقع بود بیش از ۵۰ کیلو شیشه و هروئین و ۴۰ لیتر پیش ساز موادمخدر شیشه را کشف و ضبط کردند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: دو متهم دستگیر شده پس از تحقیقات ابتدایی با قرار متناسب قضایی راهی زندان و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها