پسر عاشق پیشه که پس از 13سال در شنیدن پاسخ مثبت از خانواده دختر مورد علاقه‌اش ناکام مانده بود برادر دختر جوان را ربود و با اسلحه به مرگ تهدید کرد.
کد خبر: ۱۱۲۷۲۲۶
آدم‌ ربایی پایان 13 سال عاشقی

به گزارش جام‌جم، اوایل شهریور امسال مردی جوان با پلیس 110 تماس گرفت و گفت: برادر همسرش به نام هومن در دام خواستگار سمج خواهر زنش به نام «امین» گرفتار شده است.

با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد روشن شد امین و هومن داخل یک دستگاه پژو پرشیا با هم درگیر شده‌اند و امین در حال ربودن برادر دختر مورد علاقه‌اش است. با اطلاعاتی که این مرد به پلیس داد خودروی مورد نظر در یکی از خیابان‌های شمال تهران شناسایی شد. ماموران به این خودرو ایست دادند اما خواستگار سمج به محض رو‌به‌رو شدن با ماموران پلیس گریخت و تعقیب و گریز آغاز شد. پس از دقایقی تعقیب و گریز سرانجام امین
30 ساله بازداشت شد.

هومن که از دست خواستگار خواهرش رها شده بود به ماموران گفت: 13سال است که امین خواستگار خواهرم است. او در این سال‌ها مدام برای ما ایجاد مزاحمت کرده است. چند بار از او شکایت کردیم اما هر بار با وساطت خانواده‌اش ناچار شدیم از شکایت‌مان صرف نظر کنیم. این‌بار او با من قرار گذاشت. وقتی سر قرار رفتم به رویم اسلحه کشید و مرا تهدید به مرگ کرد.

من چون از قبل امین را می‌شناختم و می‌دانستم پسر خطرناکی است، از شوهر خواهربزرگم خواسته بودم با خودرو و با فاصله از من سر قرار بیاید. او که متوجه درگیری ما داخل خودرو شده بود با پلیس تماس گرفت و من از دست خواستگار سمج رها شدم.

پلیس در بازرسی از امین یک سلاح و 9 فشنگ جنگی کشف کرد.

پسر عاشق پیشه دیروز در حالی که با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بود در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

تهدید به اسیدپاشی

در ابتدای این جلسه هومن رو به روی قضات ایستاد و گفت: 13 سال قبل امین همسایه‌مان بود. او دلباخته خواهرم شده بود اما چون خواهرم آن زمان کم سن بود و امین نیز نوجوان بود ما به هیچ عنوان به خواسته او اهمیت ندادیم. بعد از یک سال هم از محله‌مان در منطقه اوین به محله جدیدی رفتیم. سال 90 ماجرای خاطرخواهی برای ما تمام شده بود اما از وقتی خواهرم یک دستگاه بنز خرید و چند بار به محله قدیمی‌مان رفت تا دوستان قدیمی‌اش را ببیند، بار دیگر مزاحمت‌های امین شروع شد.

وی ادامه داد: امین تصاویر خواهرم را در صفحه اینستاگرامی منتشر کرده بود. حتی وقتی برای مغازه طلا فروشی ام یک صفحه در فضای مجازی راه انداخته بودم او مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. امین با ترفندهای مختلف نشانی و شماره تلفن خواهر بزرگم و شوهرش را نیز پیدا کرد و مزاحم آنها هم می‌شد. او در این سال‌ها برای این که خواهرم را به ازدواج راضی کند، بارها اعضای خانواده ما را تهدید به اسیدپاشی کرده بود. امین آخرین بار به تلفن همراه من زنگ زد و از من خواست به دره فرحزاد بروم. من هم از شوهر خواهرم خواستم با خودروی خودش پشت سر من بیاید. وقتی به دره فرحزاد رسیدم امین سوار ماشین شد و به رویم اسلحه کشید.او مرا تهدید به مرگ کرد. آنجا بود که شوهر خواهرم متوجه ماجرا شد و پلیس را مطلع کرد.ما از مزاحمت‌های امین خسته شده‌ایم و حالا از او شکایت داریم.

مزاحمت در فضای مجازی

سپس شوهر خواهر بزرگ هومن به‌عنوان دومین شاکی روبه‌روی قضات ایستاد. وی با اشاره به متهم گفت: این پسر آبروی من و خانواده‌ام را برده است. او تصاویر همسرم و شماره تلفن مرا در شبکه‌های مجازی پخش کرده است. او با این کارش باعث شد همسرم که منشی مطب دکتر بود دیگر جرأت نداشته باشد از ترس آبرویش به سر کار برود.

سه‌بار خودکشی کردم

سپس متهم در جایگاه ایستاد و منکر اتهاماتش شد. وی گفت: اتهام آدم ربایی را قبول ندارم اما قبول دارم همراه خودم سلاح و فشنگ جنگی داشتم. من در خانه بودم که برادر دختر مورد علاقه‌ام با من تماس گرفت و قرار گذاشت. من که فکر می‌کردم آنها برای ازدواج با شیرین راضی شده‌اند سر قرار رفتم. ولی چون در این سال‌ها بارها از سوی هومن و خانواده‌اش تحقیر شده و کتک خورده بودم، همراه خودم سلاح بردم.

وی ادامه داد: من در این 13 سال که عاشق شیرین بودم سه بار دست به خودکشی زدم. حتی آثار بریدگی رگ دستم نیز هنوز مشخص است. آن روز هم با خودم سلاح بردم تا اگر برادر شیرین بار دیگر مرا کتک زد، خودم را بکشم و از این زندگی خلاص شوم.

وی در پاسخ به پرسش قاضی درباره این که سلاح را چطور تهیه کرده بودی، پاسخ داد: چند سال قبل می‌خواستم اسلحه شکاری با مجوز بخرم اما پس از مدتی از دوستم خواستم برایم اسلحه جنگی تهیه کند. من برای خودکشی سلاح تهیه کرده بودم. باور کنید من قصد کشتن برادر دختر مورد علاقه ام را نداشتم. من 13سال است که عاشق شیرین هستم.

با پایان دفاعیات متهم عاشق‌پیشه، هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها