رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از تمهیدات‌ ویژه پلیس راهور برای شماره گذاری خودروها در روزهای پایانی سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۶۱
تمهیدات ویژه مرکز شماره گذاری پلیس راهور برای پایان سال

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور، سرهنگ علی محمدی با اشاره به افزایش مراجعات به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک گفت: بر این اساس ساعت پذیرش در مراکز شماره‌گذاری و دفاتر خدمات خودرویی در سراسر کشور بجز تهران تا 20 اسفند از ساعت 7 تا 15:30 و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا 16 افزایش می یابد.

وی افزود: ساعت پذیرش در مراکز ۱۰ گانه شماره گذاری پایتخت نیز تا ۲۰ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۷ و از ۲۱ تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۱۹ تعیین شده است. از سوی دیگر با توجه به حجم مراجعات و برابر تدبیر رییس پلیس راهور ناجا ساعت پذیرش مرکز اتحاد در شرق تهران نیز تا ۲۸ اسفند از ساعت ۷ تا ۲۰ خواهد بود.

رییس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ساعات اعلامی ساعت پذیرش و ورود به مراکز شماره گذاری و دفاتر خدمات خودرویی است، تصریح کرد: بدیهی است خودروها و موتورسیکلت هایی که تا این ساعات پذیرش و وارد مراکز شماره گذاری شده اند تا هر ساعتی که کارشان طول بکشد خدمات دریافت خواهند کرد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: هم‌اکنون 35 مرکز تعویض پلاک در کشور وجود دارد که 10 مرکز در تهران است. همچنین 275 مرکز خدمات خودرویی نیز در سراسر کشور بجز تهران خدمات شماره‌گذاری و تعویض پلاک ارایه می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها