بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز، از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور می کند.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۲۹
اعلام زمان توزیع اسکناس در بانک‌های منتخب + جزئیات

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی با اعلام این خبر گفت: توزیع اسکناس نو در استان تهران که از روز یکشنبه 21 اسفند ماه سال جاری آغاز می‌شود با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق 70 شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

مسعود رحیمی با بیان اینکه در خصوص اسامی بانک‌های عامل و شعب منتخب در نظر گرفته شده برای توزیع اسکناس نو، اطلاع‌رسانی لازم طی روزهای آتی به‌عمل خواهد آمد افزود: توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می شود.

وی در خصوص نوع اسکناس‌های در نظر گرفته شده برای توزیع گفت: اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک هزار تومانی، دو هزار تومانی و پنج هزار تومانی است، ضمن آنکه توزیع اسکناس 10هزارتومانی و ایران‌چک 50 هزار تومانی نیز که از اوایل اسفند ماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روزهای پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخائر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها