مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد

استقرار 60 ون تاکسی در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

معاون نظارت سازمان تاکسیرانی تهران از استقرار ون‌های ویژه در روزهای پایانی سال برای جابه جایی مسافران خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۹۸
تمهیدات ون‌های تاکسیرانی برای روزهای پایانی سال

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مهدی اسماعیل بیگی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای پوشش مسافران در روزهای پایانی سال تمهیدات ویژه‌ای را درنظر گرفته است، گفت: مسیرهایی که ازدحام مسافران در آنها بیشتر است شناسایی شده و سرویس‌دهی به آنها در اولویت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در اطراف مراکز خرید و بازار تمهیدات ویژه‌ای برای استقرار تاکسی‌ها درنظر گرفته شده است گفت: سرویس‌دهی در خطوط چهارراه سیروس، چهارراه گلوبندک و میدان امام خمینی به صورت ویژه در حال انجام است و گشت‌های نظارتی نیز به صورت ویژه بر روی فعالیت تاکسی‌ها نظارت می‌کنند.

اسماعیل بیگی با بیان اینکه برای پوشش مراکز خرید و بازار در روزهای پایانی سال با استقرار ون‌های ویژه درصدد انتقال هرچه سریع‌تر مسافران هستیم، گفت: علاوه بر تزریق ون و نظارت حداکثری، تمهیداتی اندیشیده شده که شیفت‌بندی تاکسی‌ها طولانی‌تر شوند.

معاون نظارت سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی برای کسب رضایت حداکثری مسافران اقدام به کنترل مستمر و سریع می‌کند، گفت: در میادین و نقاط پرمسافر همچون صادقیه و ... نیز تاکسی‌های بیشتری تزریق شده تا در روزهای پایانی سال شهروندان تهرانی با مشکلی در این زمینه روبرو نباشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها