کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در شمال شرق و جنوب شرق ایران

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: با فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی و مرکز کشور امروز (۱۰ اسفند) بارش پراکنده باران در نیمه شرقی و مرکز کشور ادامه می‌یابد که در برخی از مناطق شرقی گاهی با رعد و برق نیز همراه خواهد بود. در این روز وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۸۷
وزش باد شدید در جنوب و جنوب شرق ایران

به گزارش جام جم آنلاین، احد وظیفه در گفتگو با ایسنا افزود: در روز جمعه (۱۱ اسفند) در شمال شرق و شرق کشور بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود و از شب از میزان بارش کاسته خواهد شد. همچنین احتمال بارش پراکنده برف در شمال غرب کشور وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: روز شنبه (۱۲ اسفند) در بیشتر مناطق کشور جو نسبتا آرامی خواهیم داشت ولی در مناطق شمال،‌ شمال شرق و شمال غرب کشوربارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست. روزهای جمعه و شنبه (۹ و ۱۰ اسفند) مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

وظیفه در پایان در وضعیت جوی تهران گفت: آسمان پایتخت جمعه (۱۱ اسفند) صاف همراه با وزش باد و اوایل شب نیمه ابری با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. آسمان تهران شنبه (۱۲ اسفند) صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این روز به ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها