سخنگوی سازمان آتش نشانی از حریق گسترده و انفجار چند گالن حاوی مواد شیمیایی در مغازه‌ای واقع در منطقه ناصرخسرو خبرداد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۴۴
انفجار مغازه‌ ای در ناصرخسرو

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۱۴ و ۴۹ ظهر امروز، آتش سوزی در یک مغازه نگهداری و عرضه مواد شیمیایی به نیرو‌های سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: این حادثه در منطقه ناصر خسرو، کوچه خدابنده لو رخ داد و بلافاصله نیرو‌های ۲ ایستگاه سازمان آتش نشانی به همراه گروه تخصصی مبارزه با حوادث شیمایی سازمان در محل حادثه حضور پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به محل وقوع حادثه اظهارکرد: محل وقوع انفجار و آتش سوزی، یک مغازه ۵ متری به همراه یک زیر زمین بود که در این مغازه و زیر زمین آن، مقدار قابل توجهی مواد شیمیایی و قابل اشتعال نگهداری می‌شد.

ملکی ادامه داد: در کنار مواد شیمایی، مقداری اکلیل و سرنج نیز نگهداری می‌شد که همین موضوع سبب حریق گسترده در این مغازه کوچک شده بود.

وی از انفجار چند بشکه مواد شیمایی خبرداد و خاطرنشان کرد: زمانی که آتش نشان‌ها برای خاموش کردن حریق اقدام می‌کردند به یکباره چند بشکه نگهداری از مواد شیمایی منفجر شد و همین موضوع سبب مصدومیت ۲ آتش نشان شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از خارج کردن بشکه‌ها و اطفای حریق خبرداد و اذعان کرد: آتش نشان‌ها پس از خارج کردن کامل بشکه‌های مواد شیمایی از محل، اقدام به اطفای کامل حریق کرده و عملیات خود را به اتمام رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها