پسر جوان که با وعده ازدواج، دختر دانشجو را فریب داده و به دام شیطانی‌اش انداخته بود، دیروز با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۴۲
شلاق و تبعید تاوان فریب دختر دانشجو

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از دی ماه امسال به دنبال شکایت یک دختر دانشجو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

شیوا 21 ساله به ماموران پلیس گفت: مدتی پیش با پسر جوانی به نام احمد آشنا شدم‌. او می‌گفت شماره تلفن مرا از روی پاکت نامه‌ای که مقابل خانه‌مان افتاده بود، پیدا کرده است. او چند بار با من تماس گرفت و ابراز علاقه کرد. پس از مدتی به دیدن او رفتم و این آغاز آشنایی ما با هم بود.

دختر دانشجو ادامه داد: پس از مدتی احمد به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج دارد. من که خام حرف‌های او شده بودم، رابطه‌ام را با او بیشتر کردم تا این‌که یک روز مرا به خانه‌اش در شهرک شریعتی دعوت کرد. من هم دعوتش را پذیرفتم و به خانه او رفتم، اما پسر جوان بدون توجه به التماس هایم مرا آزار داد. من که از رفتار احمد شوکه شده بودم به او گفتم شکایت می‌کنم، اما پسر جوان قول داد وعده ازدواجش را عملی کند و به خواستگاری‌ام بیاید.

شیوا گفت: پسر جوان، اما بعد از گذشت چند ماه به وعده‌اش عمل نکرد، حالا هم دیگر جواب تماس‌هایم را نمی‌دهد. به همین دلیل تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

به دنبال اظهارات دختر جوان، پلیس به ردیابی احمد پرداخت و وی را در غرب تهران بازداشت کرد.

پسر جوان دیروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و به طور غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و منکر آزار دختر دانشجو شد.

وی گفت: شیوا به میل خودش به خانه مجردی‌ام آمد، ولی من او را آزار ندادم. حالا چون به او گفته‌ام از ازدواج منصرف شده‌ام، علیه من شکایت کرده است.

در پایان جلسه، هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده احمد را به 99 ضربه شلاق و یک سال تبعید به منطقه‌ای بد آب و هوا محکوم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها