گفتگوی ادبی زنده محمدرضا سرشار(رضا رهگذر) و پدرام پاک‌آیین امشب ۷ اسفند از برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن پخش» می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۳۵۸
راوی قصه ظهر جمعه، امشب در تلویزیون

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، برنامه تلویزیونی چشم شب روشن، شامگاه امروز دوشنبه ۷ اسفند از شبکه چهار سیما پخش می شود که یک بخش از آن به این گفتگوی ادبی پدرام پاک آیین و محمدرضا سرشار اختصاص دارد.

پدرام پاک آیین، محقق ادبی و محمدرضا سرشار (داستان نویس و منتقد داستان) در این بخش درباره «رمان معیار در ادبیات فارسی» گفت و گو خواهند کرد. سیر تطور رمان در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، ویژگی‌های رمان تراز انقلاب اسلامی و بررسی تطبیقی ادبیات انقلاب اسلامی ایران و دیگر انقلاب های جهان معاصر از دیگر محورهای این گفت و گو خواهد بود.

پدرام پاک آیین مؤلف آثاری چون «سفرنامه بوی گل» و « چهره های ادبیات» مؤسس خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و مدیر مسؤول نشریه «کتاب هفته» و از مدیران انجمن قلم ایران بوده است.

محمدرضا سرشار مشهور به «رضا رهگذر» نویسنده، پژوهشگر و ‌منتقد ادبی است که به مدت ۲۴ سال گوینده «قصه ظهر جمعه» شبکه سراسری رادیو را به عهده داشته است.

وی علاوه بر سوابق و آثار متعدد فرهنگی، در حال حاضر عضو هیأت مؤسس و رییس هیأت مدیره انجمن قلم ایران و همچنین مدیر هیأت علمی گروه «ادبیات» پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

این برنامه امشب، از ساعت ٢٣ با اجرای محمد صالح علا از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها