رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در ۲ حادثه اتوبوس متاسفانه ۳ تن کشته و ۵ تن مجروح شدند.
کد خبر: ۱۱۲۴۵۳۱
۳ کشته و ۵ مجروح در ۲ حادثه اتوبوس‌های ولوو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی افزود: در حادثه اول حوالی ساعت ۳:۵۰ در کیلومتر ۴۵ محور آباده به اصفهان در شمال استان فارس یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین از جاده خارج شد که در این حادثه ۲ تن کشته و ۲ تن مجروح شدند.

وی با بیان این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آسیا سفر تهران بود که از شیراز به سمت پایتخت در حال تردد بود گفت: برابر نظر کارشناسان پلیس راه استان، عدم توجه به جلو راننده اتوبوس علت این حادثه بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: در حادثه دیگری در کیلومتر ۷۹ محور‌ کرمان - یزد یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۱۶ سرنشین به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و ۳ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی ۱۷ پیک صبا بود گفت: این اتوبوس از زاهدان به سمت یزد می رفت که دچار این سانحه شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان این که بارش برف و باران در بسیاری از محورهای کشور هم اکنون گزارش شده است از رانندگان خواست ضمن رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی حتما در محورهای برفگیر و کوهستانی، تجهیزات زمستانی بخصوص زنجیر چرخ و غذای گرم و پتو به همراه داشته باشند و از شتاب و عجله خودداری کنند تا به سلامت به مقصد برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها