مرد زن‌ نما که در شبکه اجتماعی لاین زنی را فریب داده و به اتهام اخاذی میلیونی از او تحت تعقیب پلیس پایتخت بود، در تصادف با اتوبوس شهری کشته شد.
کد خبر: ۱۱۲۴۳۴۱
اخاذ زن‌ نما در تصادف کشته شد

به گزارش جام‌جم، دوم بهمن امسال زن جوانی که راننده سرویس مدرسه ای در پایتخت بود، با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مرد اخاذی شکایت کرد. با دستور بازپرس رضوانی، پرونده‌ای تشکیل و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .

شاکی در جریان تحقیقات به ماموران گفت: من راننده سرویس مدرسه هستم. یک سال پیش در شبکه اجتماعی لاین با خانمی آشنا شدم و ارتباطم با او شکل گرفت. گاهی با هم گفت‌وگو داشتیم و برای هم پیام ارسال می‌کردیم. کم‌کم به او اعتماد کردم و درباره خانواده و شرایط زندگی‌ام با او حرف زدم. او عکس‌هایی را که برایم می‌فرستاد ،متعلق به یک زن بود و اعتماد پیدا کرده بودم که او یک زن است. این دوستی اینترنتی یک‌سال به طول انجامید تا این‌که وی چند ماه پیش از من خواست بعداز این همه مدت همدیگر را ملاقات کنیم که قبول کردم و به دیدن او در یکی از محله‌های مرکزی شهر تهران رفتم.

شاکی ادامه داد: به جای آن زن، یک مرد جوان سر قرار حاضر شد. با دیدن او وحشت کرده بودم و همان جا، متوجه شدم او با جا زدن خود به جای یک خانم در این یک‌سال فریبم داده است. تهدیدم کرد که باید به حساب وی پول واریز کنم در غیر این صورت بلایی سر من، شوهرم و دو فرزندم می‌آورد. از ترس این‌که به خانواده‌ام آسیبی نرسد طی چند مرحله هشت میلیون تومان به حسابش واریز کردم.

وی گفت: اما این همه ماجرا نبود. مرد اخاذ دست‌بردار نبود و مدام مرا تلفنی تهدید می‌کرد. حتی چند بارهم در خیابان مرا تعقیب کرد و به زور چاقو و سلاح کلت مرا ربود و تهدید به قتل کرد و چهار عدد النگوی طلایم را هم سرقت کرد. با تهدید‌های او مجبور به سکوت شده بودم. متهم در این مدت 20 میلیون تومان اخاذی کرده بود. او در تماس‌های بعدی چند برابر این پول را می‌خواست که دیگر طاقت نیاوردم و ماجرا را به شوهرم اطلاع دادم و بعد از مشورت با وی تصمیم به شکایت از مرد اخاذ گرفتم.

تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش ماموران با خبر شدند او بعدازظهر 21 بهمن امسال سوار خودروی پژو پارس سفیدی بوده که در اتوبان آزادگان با اتوبوس شهری تصادف کرده و فوت شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها