این روز‌ها لایحه بودجه سال ۹۷ در حال بررسی دربهارستان است اما یکی از مهم‌ترین بخش‌های لایحه ،موضوع هدفمندی یارانه‌هاست که بسیاری از مردم به دنبال آن هستند که سرنوشت یارانه‌ها در سال آینده به کجا می‌رسد، البته بر اساس مصوبات اخیرنمایندگان محل کسب در آمد یارانه ها از محل افزایش آب ، برق و مالیات بر ارزش افزوده تعیین شده و پیش بینی شده حامل های انرژی در سال آینده از سوی مجلس گران نشود.
کد خبر: ۱۱۲۴۱۰۶
محل درآمد یارانه بودجه 97 از کجاست؟

علی‌اصغر یوسف‌نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۹۷ درباره بررسی وضعیت یارانه‌ها در گفتگو با جام جم آنلاین یادآور شد که در هدفمندی یارانه‌ها دولت پیشنهاد داده بود تا ۳۷ هزار میلیارد تومان را به عنوان منبع در اختیار داشته باشد در صورتیکه با نظر کمیسیون این عدد به 44 هزار میلیارد تومان افزایش ،‌و تصویب شد.

یوسف نژاد تاکید کرد که محل پرداخت ما به تفاوت یرداخت مازاد یارانه ها از محل شرکت های آب و برق وگاز داده شده و از میزان افزایش حامل های انرژی سوختی نیست.

هادی قوامی دیگر عضو کمیسیون تلفیق بودجه نیز درگفتگو با جام جم آنلاین با بیان اینکه میزان درآمد ناشی از هدفمندی یارانه ها از محل افزایش حامل های انرژی در مجلس تعیین نشده است یاد آور شد که البته قبلا دست دولت باز گذاشته شده تا در صورت صلاحدید از این محل بتواند منابعی را کسب کند.

نماینده اسفراین یاد آور شد که بخشی از درآمد هدفمندی یارانه ها از محل مالیات بر ارزش افزوده و بخشی از ناحیه درآمد شرکت های دولتی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها