رئیس اتحادیه بارفروشان از کشف محموله میوه قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران خبر داد و گفت: این محموله‌ ها عمدتا به صورت کوله‌ بری و به وسیله اتوبوس یا جاساز کردن در بارهای دیگر به تهران و شهرستان‌های دیگر می‌آید.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۹۷
کشف میوه‌های قاچاق در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تهران

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، حسن صابری گفت‌: امروز محموله حدود ۴۰۰ کیلوگرمی میوه که شامل انواع میوه‌های گرمسیری مانند آواکادو بود در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف و ضبط شد.

وی افزود: به صورت هفتگی چندین محموله میوه‌های قاچاق در کشور به ویژه در میدان مرکزی میوه و تره‌بار کشف و ضبط می‌شود که اتحادیه‌های بخش خصوصی نیز در این زمینه با دستگاه‌های متولی از جمله ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات حکومتی، وزارت جهاد کشاورزی و غیره همکاری می‌کنند؛ البته نسبت به سال‌های گذشته حجم این میوه‌ها به شدت کاهش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تاکید کرد: با توجه به حجم انبوه میوه در میادین مختلف که ناشی از تولید فراوان این محصولات است، هیچ نیازی به واردات میوه نداریم. بنابراین وزارت جهاد کشاورزی به غیر از میوه‌های گرمسیری مانند موز، آناناس، نارگیل و انبه مجوزی برای واردات دیگر میوه‌ها صادر نمی‌کند و هر محصولی غیر از میوه‌های گرمسیری مذکور قاچاق محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها