رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به بهبود موقتی وضعیت آب و هوایی منطقه سانحه هواپیمای ATR اعلام کرد دو ساعت طلایی در اختیار داریم که باید حداکثر استفاده را از آن داشته باشیم
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۷
آغاز جستجوی هوایی بر فراز دنا / بالگردها به پرواز در آمدند

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این زمینه به جام جم آنلاین گفت: روز گذشته با توجه به شرایط نا مساعد آب و هوایی در منطقه روند جست‌وجو بسیار کند بود اما با توجه به تغییرات ایجاد شده در شرایط جوی هم اکنون با طلوع خورشید و بهبود هوا دوساعت طلایی در اختیار داریم.

سلیمی در ادامه افزود: هم اکنون 2 فروند بالگرد با 45 اکیپ جست‌وجو زمینی درحال انجام عملیات و جست‌وجو در ارتفاع 2 هزار متر به بالا هستند که متاسفانه تاکنون هنوز هیچ نشانه‌ای از لاشه هواپیما نیست.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تاکید کرد: هم اکنون دید افقی در منطقه مناسب است و امیدواریم بالگردهای اعزامی بتوانند با استفاده از این شرایط اطلاعات مناسبی در اختیار اکیپ‌های زمینی قرار دهند تا بتوانیم نیروهای امدادی را دقیقا به منطقه حادثه ارسال کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تیم‌های تخصصی امداد کوهستان به همکاری تمامی ارگان‌های امدادی در شرایط فعلی ارتفاعات 2 هزار متری به بالای منطقه اطراف روستای بیده را جست‌وجو می‌کنند که سگ‌های زنده‌یاب هم در این جست‌وجو حضور دارند.

عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها