نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پس از بحث و بررسی‌ها نمایندگان مجلس از پاسخ‌های نمایندگان دولت قانع نشدند.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۴
وکلای ملت از پاسخ‌های نمایندگان ویژه رئیس‌جمهور قانع نشدند/ تعداد امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور به ۸۰ نفر رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، با اشاره به نشست مشترک سئوال‌کنندگان از رئیس جمهور با سیف رئیس کل بانک مرکزی، کرباسیان وزیر اقتصاد و نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: پس از بحث و بررسی‌ها در این جلسه نمایندگان حاضر سئوال کننده به اتفاق از پاسخ ها قانع نشدند.

وی تصریح کرد: بر این اساس در عرض یک یا دو هفته آینده اگر حد نصاب لازم در خصوص تعداد نمایندگان سئوال کننده وجود داشت و یک چهارم تعداد نمایندگان سئوال کننده در سئوال از رئیس جمهور مصر بودند این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت.

مازنی تاکید کرد: سئوال‌کنندگان از رئیس جمهور خواستار پرداخت سود متعارف و اصل سپرده‌های مردم که در موسسات مالی و اعتباری دچار مشکل شدند، هستند و معتقدند باید با فساد در این موسسات برخورد شود.

گفتنی است؛ دیروز در دو نوبت صبح و عصر نشست مشترک نمایندگان رئیس جمهور با نمایندگان درخواست سوال از روحانی در کمیسیون اقتصادی برگزار شد و براساس شنیده‌ها آخرین تعداد امضا کنندگان طرح سئوال از رئیس جمهور تا این لحظه ۸۰ نفر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها