به عنوان یک استارت آپ، همیشه نیاز به دیده شدن و البته ساخت یک بستر برای جذب و بازگرداندن کاربرها، نیازی الزامی تلقی می شود.
کد خبر: ۱۱۲۳۵۰۵
4 نکته حیاتی در هک رشد

در این خبر منصور کیارش هک رشد شرکت های استارت آپی، 4 اصل حیاتی برای اجرای صحیح هک رشد را ارائه می کند که به افزایش سرعت هک رشد در مجموعه کمک می کند.

نکته اصلی اینجاست که پیرو مطالب در وب سایت او، برندینگ و اجرای صحیح آن در کسب و کارها، تاثیر بسزایی در بهبود فرایندهای هک رشد دارد.

1. داستانتان را بفروشید، نه محصول را

داستان ها همیشه راحت تر به یاد می مانند تا محصولات! مخصوصاً زمانی که میخواهید یک محصول را در مقام مقایسه قرار بدهید و نام آن را به یاد آورید. پس سعی کنید اشاره کنید که چگونه و چرا این محصول به مرحله تولید رسید.

بگذارید برند شما از نظر مشتری، همون گونه باشد که خود شما به آن نگاه می کنید.

2. در ترکیباتتان از احساس استفاده کنید، نه سرمایه و خلاصه

گاهاً ارائه شرح کامل از یک خصوصیت محصول، بسیار ارزشمندتر از خلاصه نویسی درباره آن است. اگر مشتری رابطه احساسی یا عاطفی صحیحی با محصول شما برقرار کند، می توانید کاری را عملی کنید که بسیاری از کسب و کارها با تبلیغات نمی توانند انجام دهند.

برند سازی کردن کسب و کار، بسیار ارزشمندتر از صرف تبلیغات است.

3. جستجو را با نتایج همخوان کنید

یکی از اصول اولیه بازاریابی، این است که در بحث سئو، بتوانید به ازای هر جستجو، محتوای مرتبطی را نمایش دهید. برندینگ اصولی، زمانی رخ می دهد که کاربران هر آنچه از شما خواستند، همان را دریافت کنند.

گفتنی است استفاده از ویدیو و تصویر مرتبط، بیش از متن ساده تاثیرگذار است.

4. نرخ پرش کاربران را اندازه گیری کنید

کاربران به صفحات ورود برند شما وارد می شوند. آیا از این صفحه خوششان می آید یا حس می کنند به اشتباه در آن افتاده اند و سریعاً صفحه را می بندند. در نرم افزار آنالیزور گوگل، می توانید این موضوع را به راحتی متوجه شوید.

صفحه ای که محتوایی ارزشمند داشته باشد، نرخ پرش پایینی دارد. پس کاهش نرخ پرش را جزو اهم فعالیت هایتان در هک رشد قرار دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها