دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت وگو با جام جم آنلاین:

نتیجه اقدامات بانک مرکزی بیشتر گرانی ارز بوده است / مسئولان کمتر مصاحبه کنند!

جلسه بررسی سوال از رئیس‌جمهور با حضور رئیس کل بانک مرکزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی دردونوبت صبح و بعد از ظهر همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۲۹
جلسه بررسی سوال از رئیس جمهور در کمیسیون اقتصادی مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه جلسه کمیسیون برای بررسی سؤال ۷۶ نماینده از رئیس‌جمهور با حضور ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصاد و دارایی، محمد نهاوندیان مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در نوبت صبح برگزار شده اما به دلیل کمبود وقت بعد از ظهر امروز نیز ادامه دارد، گفت: در این جلسه، تعدادی از نمایندگان از طرف امضاکنندگان طرح سؤال از رئیس‌جمهور، ایرادات خود به عملکرد آقای روحانی در خصوص ساماندهی بازار ارز و انفعال بانک مرکزی در برخورد با موسسات مالی و اعتباری را مطرح کردند که تنها اقای سیف فرصت صبحت را پیدا کرد.

نماینده مردم تهران با تاکید بر اینکه دفاعیات دولت کامل نشده است و اقایان نهاوندیان وکرباسیان هم باید توضیحاتی در پاسخ به سوالات داشته باشند افزود:محور بحث موسسات مالی واعتباری ،سپرده گذاران وچگونگی ساز وکارهای اعمال شده است اما چون ابهامات باقی است این احتمال وجود دارد که جلسات ادامه یابد تا ابهامات سوال کنندگان باید پاسخ داده شود.

وی در مورد تعداد امضاهای سوال از رئیس جمهور نیز گفت:برای سوال از رئیس جمهور امضای 73 نماینده ضروری است اما تعداد سوال کنندگان بالا پایین می شود لذا بطور دقیق نمی توانیم بگوییم سوال از دستور خارج می شود یا خیر.

سید فرید موسوی نائب تاکید کرد: ما روند اداری را طی می کنیم و اگر افراد قانع شوند سوال به صحن نمی رود ولی در غیر این صورت، سوال به صحن مجلس داده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها