تمامی ما روزانه از آسانسورها در منزل و یا محل کارمان و یا اماکن دیگر استفاده می کنیم که در صورت وجود کوچکترین ایراد فنی در آنها دچار حادثه خواهیم شد و امنیت جان ما به عملکرد آسانسورها گره خورده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۲۰۵
طرح بازدید رایگان از آسانسورها در تهران

به گزارش جام جم آنلاین، متاسفانه در کشور ما هر ساله به تعداد حوادثی که به دلیل مشکلات مربوط به آسانسورها برای هموطنانمان رخ می دهد افزوده شده است که تمامی آنها به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در آسانسورها و یا عدم سرویس و یا تعمیر به موقع و یا حتی سرویس و تعمیر توسط افراد غیر مجاز به وقوع پیوسته است.

اتحادیه آسانسور تهران که قبلا طرح شناسنامه دار کردن آسانسورها را از دوازدهم بهمن سال 95 در دستور کار خود قرار داده بود اینک اقدام به برگزاری طرح آموزش و بازدید رایگان از آسانسورهای شهروندان تهرانی کرده است.

رییس اتحادیه آسانسور تهران آقای علی اکبر ایلخانی در این خصوص گفت: با توجه به اهمیت ایمنی آسانسورها و اینکه متاسفانه اغلب افرادی که به عنوان تعمیرکار و یا سرویس کار آسانسور به شهروندان مراجعه می کنند مجوزهای لازم برای این کار را نداشته و طبعا فاقد صلاحیت علمی و عملی برای انجام این کار هستند تصمیم گرفته شد که طرح ممیزی رایگان از طرف این اتحادیه به شهروندان عزیز تهرانی ارائه دهیم تا عزیزان بتوانند از مشکلات و همچنین راه حل های رفع آن در آسانسورهای خود مطلع شوند .ضمنا در این طرح مدیران ساختمان و افراد دیگر می توانند از آموزش های رایگان در خصوص استفاده صحیح از آسانسور و همچنین اقدامات لازم در مواقع ضروری استفاده کنند.

رییس این اتحادیه در ادامه ضمن تشکر از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 17 تهران تلاش این معاونت در اجرای این طرح را ستود و گفت : امیدوارم با توجه به اهمیت ایمنی آسانسورها که روزانه با جان میلیون ها هموطن در ارتباط است نهادهای دیگر نیز توجه لازم به مسائل و مشکلات این اتحادیه را داشته باشند تا ما نیز بتوانیم شهروندان را در استفاده بهینه و ایمن از آسانسورها یاری رسانیم.

منطقه17 شهرداری تهران از اولین مناطقی بود که معاونت اجتماعی و فرهنگی همکاری لازم را برای اجرای این ممیزی را انجام داد و قرار بر این شد که در 15 سرای محله این منطقه تبلیغات لازم برای اجرای این طرح صورت بگیرد و تراکت های این طرح در سراهای محله این منطقه در اختیار شهروندان قرار گرفته تا آنها بتوانند از مزایای این طرح رایگان بهره لازم را ببرند.

ضمنا شهروندان تهرانی برای استفاده از مزایای این طرح رایگان می توانند با شماره تلفن ۸۸۹۳۵۶۶۶ داخلی ۱۱۴و ۱۱۵ تماس حاصل نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها