نحوه انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم‌
کد خبر: ۱۱۲۲۶۴۲
خرید آنلاین انواع کرم ضد چروک دور چشم از داروخانه آنلاین مثبت سبز

نحوه انتخاب بهترین مارک کرم ضد چروک دور چشم‌ به دلیل حساس بودن پوست این ناحیه قواعد خاصی داره که بایستی آن را فرا گرفت و طبق اون خرید انجام بشه. قبل از اقدام به خرید، شما باید هدفتون از خرید این محصول رو مشخص کنین.

آیا دور چشمتون سیاهه؟ آیا دور چشمتون پف داره؟ آیا چروک های ریز داره؟ آیا قصد پیشگیری از ایجاد چروک دارید؟ بعد از مشخص نمودن هدف باید بریم سراغ محصولاتی که از مواد کاملا مفید و مطرح در این زمینه از جمله رتینوئید، کلاژن، ویتامین C ،Q10 و آلفاهیدروکسی اسید نیز ساخته شده باشه.

در این نوشتار چند نمونه از مطرح ترین و محبوب ترین کرم ضد چروک دور چشم‌ رو که در داروخانه آنلاین مثبت سبز گردآوری شده اند را خدمتتون معرفی می نماییم تا بتونید انتخابی مناسب و سازگار با هدفی که دارید، داشته باشید.

کرم دور چشم الواژ اون

این کرم کاملا مناسب و حرفه ای برای درمان چروک های متوسط تا عمیق فرموله شده و ضمن پوشاندن حلقه های تیره دور چشم باعث از بین رفتن پف زیر چشم هم می شه.

کرم دور چشم اون می تونه یه انتخاب مناسب برای روشن کنندگی و شفافیت بخشیدن به نواحی دور چشم باشه که در اون از رتین آلدهید که خالص ترین نوع ویتامین A هستش به کار برده شده.

کرم دور چشم پردی ژیوز نوکس

نقطه قوت این کرم بر پایه گیاهی بودن اون هستش که با استفاده از گیاهان کمیاب و گل اورلستینگ آبی فرموله شده و کاملا موثر و کارآمد در از بین بردن چروک ها، پف و تیرگی دور چشم هستش.

اگه بخاطر داشته باشید، توی مطلبی سن مناسب استفاده از کرم ضد چروک رو با هم مرور کردیم، به این نتیجه رسیدیم که بسته به ژنتیک و شرایط پوستی هر فرد، سن استفاده می تونه متغیر باشه، سن شروع استفاده از کرم دور چشم رو میانگین 25 سالگی و کرم ضد چروک رو 35 سالگی عنوان کردیم که می تونه بسته به شرایط هر فرد تغییر کنه.

کرم دور چشم پری می یم لیراک

ابتدا لازمست بدونید سری محصولات ضد چروک دور چشم لیراک محصولات مناسب جهت آقایان هم داره. این کرم محصولی منحصر به فرد بوده و با ساختار نرم و لطیفش حاوی غلظت بالایی از ترکیباتی نظیر اسید هیالورونیک، کاپریلیک تری گلیسیرید، بادام شیرین و عصاره توت سیاه و… می باشد که ایده ال برای چروک های عمقی، حلقه های تیره و پف دور چشم بوده و همچنین مناسب انواع پوست هم هستش.

به طور کلی کرم های ضد چروک تولید سلول های جدید رو تحریک کرده و پوست شما رو از نازک شدن حفظ می کنن، اما پیدا کردن یک کرم ضد چروک خوب کار ساده ای نیست، با توجه به تعداد محصولات که هر کدوم هم وعده های پر زرق و برقی می دن.

روند چروک شدن پوست:
وقتی سن بالا می ره، کلاژن و الاستین پوست کم می شه، بنابراین بیشتر داروها و محصولات ضد چروک دور چشم به نحوی طراحی شدن که کلاژن و الاستین زیر پوست رو تحریک کنن و در نتیجه این تحریک، پوست سفت تر شه و چروک ها کمتر دیده بشن.

ترکیبات این کرم ها:
• ترتینوئین که شکل تغییر یافته ویتامین A است، درمان اصلی جوش های زیر پوستیه اما می تونه توی درمان چروک ها هم موثر باشه.
• هیالورونیک اسید ماده‌ایه که زیر پوست قرار داره و کم شدن اون باعث به وجود اومدن چروک می شه، این نوع کرم ها ساخت این ماده رو تحریک می کنن تا کلاژن سازی‌ بیشتر شه.
• ترکیبات اسید میوه یکی از عمده ترکیبات کرم های ضد چروک هستن که سلول های زیر پوست رو تحریک می کنن تا کلاژن سازی‌ و ساخت الاستین زیاد بشه.

میزان تاثیر این کرم ها:
طبیعتا هیچ کرمی نمی تونه معجزه کنه، کارکرد هر کرم در کنار تغییر توی سبک زندگی و بهبود تغذیه است که نتیجه می ده. چرا که هیچ کرمی نمی تونه تمام الیافی که طی سال ها، حالت شبکه ای خودشون رو از دست دادن و کلاژن هاشون جمع شده رو به حالت اول برگردونه و چروک های پوست رو کاملا درمان کنه.

میزان تاثیر کرم ضد چروک:
تمامی محصولات ضد چروک تنها 30 تا 40 درصد تاثیر واقعی دارن که این تاثیر هم با مصرف متوالی این محصولات رخ می ده.

چه مدت باید از کرم ضد چروک استفاده کرد؟

با توجه به اینکه تحریک سلول های پوستی برای ساخت کلاژن یه فرآیند بلندمدته، احتمال توی ماه های اول استفاده، تغییر خاصی رو احساس نکنید؛ بنابراین بهتره برای نتیجه گرفتن بهتر حتما در طولانی مدت این محصولات رو هر شب استفاده کنین تا کلاژن سازی توی پوست رخ بده. بعد از 4 تا 9 ماه از شروع استفاده از کرم های ضد چروک علائم بهبود کم کم خودشون رو بروز می دن.

رد یه ادعا:
برخی برندها مدعی هستن که محصولشون مثل آمپول بوتاکس عمل کرده و حاوی سم بوتولینیومه، اما باید بدونیم که بوتولینیوم از روی پوست جذب نمی شه و این ادعا بی پایه و اساسه.

بهترین زمان برای بهره بردن از فواید کرم ضد چروک:

به دلیل اینکه اکثر کرم ها به نور حساسن و بعلاوه ممکنه که تداخل مصرفی با باقی محصولات داشته باشه، توصیه می شه کرم های ضد چروک رو قبل از خواب و در حالی که صورت کاملا شسته و تمیزه، استفاده بشه.

نحوه صحیح استفاده چگونه است؟

دقت کنید که به علت حساس بودن پوست دورچشم، نباید از کرم های ضد چروک برای دورچشم استفاده کرد. کرم های دورچشم رقیق تر هستن و مناسب پوست حساس دور چشمن. همچنین باید بگیم که کرم های دور چشم رو باید فقط زیر چشم استفاده کرد و از مصرف اون بالای چشم باید خودداری کرد.

کرم های ضد‌ چروک رو نباید فقط روی چروک ها استفاده کرد، اونها رو برای یه دست کردن تاثیرات باید روی کل صورت، گردن و همچنین پشت دست زد تا تحریک کلاژن سازی یکنواختی رخ بده!

چه مقدار کرم در هر وعده مصرف کنیم؟

در مورد مقدار استفاده از کرم ضد چروک قطعا نظر متخصص و پزشک رو باید متناسب با هر پوستی، جویا شد.این میزان برای هر کرم و ماده ای متفاوته، معمولا میزان مجاز و طریقه مصرف هر کرم توی بروشور اون محصول نوشته شده.

باید بدونیم که میزان و طریقه مصرف کرم ضدآفتاب با کرم ضدچروک یا کرم دور چشم متفاوته و ضخیم تر بودن لایه کرم روی صورت لزوما اثربخشی اون رو بیتشر نمی کنه. همچنین مصرف بیش از حد کرم های ضد چروک و ضدآفتاب ممکنه باعث ایجاد حساسیت هم بشه.

پیشگیری یا درمان؟

باید اغراق کرد که هیچ یک از محصولات اعم از کرم ها و سرم های ضد چروک نمی تونن چروکی رو کاملا درمان کنن، بلکه از عمیق شدن اون پیشگیری می کنن. پس می شه قبل از اینکه چروک ها بروز کنن، به وسیله محصولاتی مناسب سن، از چروک پوستی پیشگیری کرد.

اگه شما هم با قرار گرفتن جلوی آینه، با چروک های پوست صورتتون رو به رو شدید و دنبال بهترین نوع از کرم های ضد چروک در بازار هستید و حسابی تنوع برندها شما رو گیج کردن، بهتره با ما توی مجله پزشکی مثبت سبز همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها