• 0 0
  • 0

چرا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام بهترین گزینه برای تبلیغات در اینستاگرام است؟

سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 14:51
تبلیغات در اینستاگرام از شکل سنتی که به ازای تبلیغی چند ساعته در یک پیج هزینه‌ های چند صد تا چند میلیونی پرداخت می‌کردیم، گذشته است.

این روزها با تبلیغات اسپانسر اینستاگرام، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، متوسط، بزرگ و حتی محلی می‌توانند خدمات و محصولات خود را به مشتریان واقعی نشان دهند.

حتی اگر یک کاربر معمولی اینستاگرام هم باشید باز از قابلیت‌های جدید و جذاب اینستاگرام به ‌وجد می‌آیید و دوست دارید در این دنیای پر از رنگ و صدا، خود را بیشتر از سایرین نشان دهید. این اتفاق اما برای کسب‌وکارها فرصت‌های بی‌نظیری را فراهم آورده است.

تبلیغات در اینستاگرام به شیوه‌ای هدفمند و دقیق که بتواند جامعه مشخصی از مخاطبان را هدف بگیرد، تا پیش از تبلیغات اسپانسر اینستاگرام غیرممکن بود. تبلیغات اسپاسنر اینستاگرام یا استفاده از دکمه پروموشن که در پایین هر پست صفحه تجاری وجود دارد، شیوه‌های قبلی را کم رنگ و بی‌اثر کرده است.
بیاییم کمی بیشتر درباره این روش تبلیغاتی بدانیم.

اینستاگرام به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت فیس‌بوک به صاحبان پیج‌های تجاری کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به سبکی بسیار هدفمند به کاربران نمایش دهند.

در این روش که به آن اسپانسر اینستاگرام یا تبلیغات اسپانسر اینستاگرام گفته می‌شود، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند براساس جنسیت کاربران، سن، موقعیت مکانی، وضعیت تاهل، علاقه‌مندی و ویژگی‌های رفتاری، ایمیل و بسیاری از پارامترهای مختلف دیگر جامعه مخاطبان خود را تعیین کنند.

به عنوان مثال Vdigimarketing به‌عنوان مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام در ایران، در کمپین اخیر یکی از مشتریانش، والدین بچه‌های 7 تا 13 ساله پنج شهر تهران، اصفهان، تبریز، شیراز و مشهد را به‌عنوان جامعه هدف برای تبلیغ یک بازی ضداسترس انتخاب کرد.

یا در کمپینی دیگر برای اعلام آفر یک کلینیک لیزر واقع در میرداماد تهران؛ Vdigimarketing خانم‌های ساکن منطقه 3 تهران را مخاطب این تبلیغ قرار داد.

هدفمندی تبلیغات اسپانسر اینستاگرام تنها یکی از ویژگی‌های منحصربفرد آن است. در این شیوه، تبلیغات دهندگان به ازای عکس‌العمل کاربران هزینه پرداخت می‌کنند. مثلاً معین می‌شود به ازای هر 1000 مشاهده مبلغ بسیار کمی کسر شود.

کلیک، کامنت، لایک یا مشاهده ویدیو از دیگر پارامترهای تعیین کننده قیمت در تبلیغات اسپانسر اینستاگرام است.

Vdigimarketing به‌عنوان تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل فیس‌بوک در کمیپنی که برای یک کافی‌شاپ انجام داد به ازای هر 1000 نفری که تبلیغ را دیدند، تنها 3000 تومان از حساب مشتری برداشت کرد و به‌ازای هر لایک یا کامنت تنها 30 تومان مشتری پرداخت کرد.

با یک حساب سرانگشتی می‌توان به هدفمندی، هوشمندی و به‌صرفه‌بودن تبلیغات اسپانسر اینستاگرام پی‌برد.

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند ضمن انتخاب جامعه هدف و بودجه‌بندی، در هر ساعت از شبانه‌روز گزارش لحظه‌ای و دقیق کمیپن تبلیغاتی خود را ببینند، تبلیغ را متوقف یا اصلاح کنند.

قابلیت تعیین کلیک در اسپانسر اینستاگرام مشکل همیشگی کلیک نشدن پست‌ها را حل کرده است.

اگر نگاهی به تنوع دکمه‌های موجود در این نوع از تبلیغات بیاندازید، متوجه می‌شوید که شما چه فروشنده یک محصول به‌صورت آنلاین باشید چه به دنبال نصب فعال اپلیکیشن خود، افزایش فالوئرهای پیج، ثبت‌نام کلاس‌های آموزشی، رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما، تماس با شرکت، دانلود فایل یا فیلم، افزایش بازدید سایت و یا هرآنچه که به کسب‌وکار شما مرتبط می‌شود در این دکمه‌ها قابل تعبیه است.

اگر دوست دارید به شیوه‌ای کاملا متفاوت، دقیق و هدفمند خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، Vdigimarketing به‌عنوان تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل فیس‌بوک در کنار شماست. کافیست به وب سایت شرکت وی دی مارکتینگ مراجعه کنید.

شرکت وی دیجی مارکتینگ، به‌عنوان تنها مجری تبلیغات اسپانسر اینستاگرام و مدیریت کمپین‌های پروموشن اینستاگرام از پنل فیس‌بوک و پارتنر رسمی گوگل در ایران و مجری تبلیغات در گوگل ادوردز در کنار شماست.

Google partner in New Zealand

به اشتراک گذاری
کد خبر : 3180891142050649443
لینک کوتاه :

ارسال نظر

  • مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
  • 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  • 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
تصویر امنیتی: