مرد متاهل که دختر نوجوانی را که فرزند طلاق بود، با حرف‌هایش فریب و آزار داده بود با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۴۲
شلاق و تبعید؛ مجازات آزارگر دختر نوجوان

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از آذر امسال به دنبال شکایت دختری 17 ساله به نام «نسیم» در دستورکار پلیس قرار گرفت‌.

این دختر به پلیس گفت: پدر و مادرم چند سال قبل از هم جدا شدند. مادرم شاغل است و هر روز خواهر کوچکم را به مهد‌کودک می‌رساند. من هم بعد از بازگشت از مدرسه تا عصر که آنها به خانه برگردند، تنها هستم.

وی ادامه داد: چون زمان زیادی را در خانه تنها هستم گاهی اوقات برای قدم زدن به پارک می‌روم. چند هفته قبل با مردی جوان به نام مزدک در پارک شهر آشنا شدم. او که 25 ساله است گفت مجرد است و به من علاقه‌مند شده است. او به من قول ازدواج داد و خواست در غیاب مادرم او را به خانه مان دعوت کنم‌. من هم که فریب حرف‌هایش را خورده بودم او را به خانه‌مان دعوت کردم، اما او در خانه‌مان مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. می‌ترسیدم ماجرا را به مادرم بگویم، اما بعد از چند روز این ماجرا را به مادرم گفتم و شکایت کردیم.

وقتی پزشکی قانونی ادعای دختر جوان را تائید کرد، مزدک ردیابی و بازداشت شد. پلیس در بررسی‌ها دریافت این مرد متاهل و صاحب یک فرزند است.

وی در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت و با حضور یک مستشار پشت درهای بسته و غیر‌علنی محاکمه شد.

وی گفت: چون نسیم گفته بود فرزند طلاق است، دلم برایش سوخت و با دعوت او در غیاب مادرش به خانه‌شان رفتم، ولی او را آزار ندادم. قبول دارم ماجرای متاهل بودنم را از او پنهان کردم، چون مدتی بود با همسرم اختلاف داشتم و می‌خواستم از او جدا شوم. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌ های موجود در پرونده، مرد جوان را به صد ضربه شلاق و دوسال تبعید به منطقه دور افتاده و بد آب و هوا محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها