مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد

استقرار 60 ون تاکسی در مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن

رئیس پلیس راهور جزئیاتی از دسترسی به فرودگاه مهرآباد و برنامه‌ریزی اتوبوس‌های ترمینال غرب در روز یکشنبه را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۲۱۰۹۷
وضعیت فرودگاه‌ها و ترمینال‌های تهران در 22 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سردار محمدرضا مهماندار در خصوص تمهیدات ترافیکی 22 بهمن در شهر تهران و فعالیت فرودگاه مهرآباد در روز یکشنبه 22 بهمن، توضیح داد: با توجه به راهپیمایی 22 بهمن و قرار داشتن بخشی از مسیرهای دسترسی به فرودگاه مهرآباد، پلیس مسیرهایی برای دسترسی مسافران به این فرودگاه در روز 22 بهمن را در نظر گرفته است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه فرودگاه مهرآباد تهران خدمات فرودگاهی‌اش در روز 22 بهمن تعطیل نخواهد بود گفت: خدمات این فرودگاه به مسافران طبق معمول انجام خواهد گرفت و پروازها در این فرودگاه برقرار هستند و از این رو مسیری برای ورود و خروج مسافران مهرآباد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مسافرانی که قصد رفتن به فرودگاه مهرآباد را دارند می‌بایست از بزرگراه ستاری به سمت جنوب وارد جاده مخصوص شده و در ادامه از ورودی فرودگاه به سالن‌های مهرآباد ادامه مسیر دهند و برای خروج نیز مسافران می‌توانند از خیابان معراج وارد ضلع جنوبی میدان آزادی شده و در ادامه به بزرگراه شهید سعیدی دسترسی پیدا کنند.

ترمینال غرب در روز 22 بهمن تعطیل است

مهماندار با بیان اینکه ترمینال مسافربری غرب در روز 22 بهمن ماه تعطیل خواهد بود افزود: از ساعت 22 امشب (شنبه) ترمینال غرب بسته خواهد شد و تمامی اتوبوس‌هایی که به مقصد ترمینال غرب وارد شهر تهران می‌شوند می‌باست الزاما به ترمینال جنوب مراجعه کرده و مسافران خود را در این ترمینال تخلیه کنند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین با توجه به بسته شدن این ترمینال از ساعت 10 امشب، ساکنان شهرک‌های غرب پایتخت که از ترمینال غرب مسافران آن اعزام می‌شدند باید طوری برنامه ریزی کنند که تا قبل از ساعت 22 از این ترمینال خارج شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها